کدخبر: ۸٤٦۸۵
۰۱ اردیبهشت ۱٤۰۳ ساعت ۱۲:٤۵
چاپ

هزار و ۶۰۰ کیلومتر از راه‌های خراسان جنوبی لایروبی شد

بیرجندرسا-معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: راهداران در هفته پایانی فروردین ماه با تلاش شبانه‌روزی نسبت به پاکسازی و لایروبی هزار و ۶۰۰ کیلومتر از راه‌های استان اقدام کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، محمد فدوی روز شنبه بیان کرد: بر اثر بارش‌های چند روز اخیر و جاری شدن روان‌آب و سیلاب به راه‌های حوزه استحفاظی استان خسارت وارد شده است.

وی افزود: در محورهای شهرستان‌های نهبندان، سربیشه، بیرجند، زیرکوه، خوسف و طبس شاهد بارش باران بوده‌ایم و ۲۲۰ راهدار با ماشین آلات راهداری در محورهای درگیر استان اقدام به ترمیم و بازگشایی مسیر کرده‌اند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: این راهداران با ۱۸۰ دستگاه ماشین آلات راهداری مشغول رفع مشکلات و خسارات وارده از سیل و بازگشایی راه‌ها بوده‌اند.

وی بیان کرد: در این عملیات بیش از هزار و ۶۰۰ کیلومتر از مسیرهای آسیب‌دیده در استان، لایروبی و بازگشایی شد همچنین راهداران نسبت به تعمیر و بازسازی موقت پل‌ها و ابنیه فنی آسیب‌دیده اقدام کردند.

فدوی گفت: راهداران این استان در کمترین زمان ممکن، نسبت به بازگشایی مسیرهای مسدود و رفع خرابی‌ها اقدام کردند.

وی افزود: اکنون تمامی مسیرهای اصلی و فرعی استان بازگشایی شده و تردد در آنها بدون مشکل در حال انجام است.

پربیننده ترین ها