کدخبر: ۸٤۸۵٤
۱۳ اردیبهشت ۱٤۰۳ ساعت ۱۵:۳۱
چاپ

توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

بیرجندرسا-رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در بازرسی از یک دستگاه تریلی کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله دهقان روز پنجشنبه اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، گشت زنی و کنترل جاده‌های استان به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی، مقدار ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و یک نفر متهم دستگیر که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست به منظور مشارکت در این امر هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان را با سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

انواع فرآورده‌های نفتی بیشترین کالای قاچاق در خراسان جنوبی است.