کدخبر: ۸٤٤۸۷
۱٦ فروردین ۱٤۰۳ ساعت ۱٦:۱۳
چاپ

فراخوان و دعوت عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در آستانه روز جهانی قدس

راهپیمایی روز قدس

بیرجندرسا-شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در آستانه روز جهانی قدس ۱۴۰۳در اطلاعیه‌ای از مردم استان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا،در این اطلاعیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ

امروز، غزه، این باریکۀ غرق در خون و استقامت و صحنۀ نبرد جریانِ حقّ با جنودِ باطل؛ صدای حقیقت در گلو خفته بشریت و ندای بلندِ» هیهات منّا الذّلۀ «عاشورای حسینی و» هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی است که در گوش جهان طنین انداز است و عدالتخواهان و حقیقت جویان عالم را به استغاثه و یاری می‌طلبد و مردمان آن، این روز‌ها به جای آب و غذا، با بمب و موشک و اشک و آه روزۀ خود را افطار می‌کنند و با وضو و غسل در خونِ خود، شربت شهادت نوشیده و به دیدار معبود می‌شتابند.

امروز؛ از سویی قلب ِآزادگان جهان در غمِ این نسل کشی سخت جریحه‌دار است و از سویی در برابر ایمان و اراده مستحکم مردم مقاوم غزه که آئینه تمام نمای پیروزی خون بر شمشیر است تعظیم می‌کند.

بدینوسیله از عموم مردم شریف خراسان جنوبی، دعوت می‌شود با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس که روز جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ با شعار محوری"طوفان الاحرار" در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین و محکومیت اقدامات رذیلانه رژیم منحوس صهیونیستی در غزه و محکومیت حمله این رژیم خون آشام به کنسولگری ایران در دمشق؛ در بیش از یکصد و سی نقطه شهری و روستایی استان برگزار می‌گردد، شرکت فرمایند.

لازم به ذکر است راهپیمایی روز جهانی قدس در بیرجند، ساعت ۱۰ صبح از میدان ابوذر به سمت مسجد امام حسین (علیه السلام) با سخنرانی سردار سنائی راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی