کدخبر: ۸٤۵۰۸
۱۷ فروردین ۱٤۰۳ ساعت ۱۹:۱۲
چاپ

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی قدس

راهپیمایی

بیرجندرسا-شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در بیانیه‌ای از حضور با شکوه مردم نقاط مختلف استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا،بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حمد و سپاس خداوندِ قادرِ متعال را که در برهه‌ای شگرف از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، با پرچم داری ملت بزرگ ایران و با رهبری امامین انقلاب اسلامی، هماورد عظیمی از جنس عزم و اراده امت بزرگ اسلام و آزادگان عالم در راستای ظلم ستیزی و آرمانِ آزادی قدسِ شریف، خلق گردید.
مردم انقلابی و همیشه در صحنه خراسان جنوبی همگام با سایر مسلمانان و آزادگان جهان با خروشی کوبنده در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس و با تجدید میثاقی مجدد با امامین انقلاب اسلامی و شهدای گلگون‌کفن، به‌ویژه شهدای طریق القدس؛ خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را علیه رژیم غاصب صهیونیستی به‌نمایش گذاشته و با غریو فریاد‌های رسا و کوبنده از مردم مظلوم فلسطین دفاع کردند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ ضمن تعظیم و تکریم در برابر این حضور سراسر شور و شعور و لحظه‌شناسی مردم عزیز و روزه دار استان، از خداوند متعال نابودی هر چه زودتر ولیده منحوس غرب یعنی اسرائیل ملعون و خبیث، پیروزی جبهه مقاومت بر گرگ‌های بین المللی و آزادی قبله اول مسلمین را مسئلت می‌نماید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی