کدخبر: ۸٤٦۲٤
۲۸ فروردین ۱٤۰۳ ساعت ۱۷:۰۳
چاپ

هدف ارتش خدمت به مردم و ایحاد امنیت در کشور است

سید علیرضا عبادی

بیرجندرسا-نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: هدف اصلی ارتش جمهوری اسلامی خدمت به مردم در مناسبت‌های مختلف، حوادث، آبادانی کشور و ایجاد امنیت در جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله عبادی در دیدارِ فرماندهان ارتش که به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد، با گرامی‌داشت روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: فلسفه وجودی نیرو‌های نظامی و ارتشی ایران با سایر کشور‌ها متفاوت است و در ایران نیرو‌های ارتش خدمت رسان مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان در خصوص ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی در خدمت دین و اسلام است و خطر‌ها را همواره به جان می‌خرد که در اصل ارتش کار آنان نظامی نیست بلکه خدمات رسانی و کمک به مردم در مواقع مختلف است.

وی گفت: ارتش ما در ایران اسلامی یک ارتش مکتبی و مایه افتخار است.

در ابتدای این دیدار فرمانده ارشد نظامی آجا در استان هم با گرامی‌داشت روز ۲۹ ارتش و هفته ارتش به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت.

امیر شاطری گفت: امروز اقتدار ما در ایران اسلامی مرهون خون شهیدان است و نیرو‌های مسلح همواره در کنار رهبری و مردم و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: امروز از برکات انقلاب اسلامی، ارتش به دستاورد‌های بزرگی دست یافته و به خودکفایی در جهت ساخت تجهیزات نظامی رسیده است و دارای روحیه اخلاق، ایثار و ارزش‌ها است.