کدخبر: ۳۷۵۱۷
۰٤ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۸
چاپ

مدیر آموزش و پرورش نهبندان:

‌حق نوار مرزی برای فرهنگیان نهبندان لحاظ شود

‌حق نوار مرزی برای فرهنگیان نهبندان لحاظ شود

بیرجندرسا-مدیر آموزش و پرورش نهبندان گفت: با توجه به مرزی بودن شهرستان نهبندان حق نوار مرزی برای فرهنگیان و معلمان این شهرستان لحاظ شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از فارس, حسین پرونده با توجه به سفر رئیس جمهور دولت تدبیر و امید به خراسان جنوبی اظهار داشت: هم‌اکنون حدود 11 هزار دانش‌آموز در شهرستان نهبندان مشغول تحصیل هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد یک‌هزار و 100 معلم و همکار فرهنگی وظیفه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را در این شهرستان بر عهده دارند.

مدیر آموزش و پرورش نهبندان با اشاره به وجود بیش از 140 کیلومتر مرز مشترک شهرستان نهبندان با کشور افغانستان گفت: از دولت تدبیر و امید می‌خواهیم حق نوار مرزی برای فرهنگیان و معلمان شهرستان نهبندان لحاظ شود.

پرنده با بیان این‌که از یک‌هزار و 100 همکار فرهنگی نهبندان در سال جاری 200 نفر تقاضای انتقال از این شهرستان را داشته‌اند، متذکر شد: لحاظ شدن حق نوار مرزی برای فرهنگیان یکی از عواملی است که سبب ماندگار و نگه‌داشت نیروی انسانی در این شهرستان می‌شود.

وی افزود: از دولت یازدهم می‌خواهیم تا در بحث خوابگاه و غذای دانش‌آموزان به این شهرستان سرانه ویژه‌ای اختصاص دهد.

مدیر آموزش و پرورش نهبندان یادآور شد: اکثر وسایل نقلیه این نهاد فرسوده شدند بنابراین در این راستا از دولت یازدهم درخواست مساعدت داریم.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.