کدخبر: ۳۵۸۷٦
۱٤ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:٤۷
چاپ

رئیس بسیج جامعه زنان

خطر شبهه افکنی و زیر سؤال بردن نظام حقوقی زن در اسلام به نام دفاع از حقوق زنان

خطر شبهه افکنی و زیر سؤال بردن نظام حقوقی زن در اسلام به نام دفاع از حقوق زنان

بیرجندرسا-رئیس بسیج جامعه زنان گفت: متأسفانه شاهد هستیم برخی حرکت‌های فمینیستی در کشور در حال جریان است مخصوصاً با نادیده گرفتن نظام حقوقی زن در اسلام سعی دارند به نوعی این ذهنیت را ایجاد کنند که زنان در ایران به انزوا کشیده شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا،به نقل ازفارس,  مینو اصلانی گفت: زمزمه‌ها و جریاناتی به نوعی در حال آغاز حرکت‌های فمینیستی در کشور است مخصوصاً با شبهه افکنی و زیر سؤال بردن اساس و بنیان اسلام در حوزه زن و خانواده یعنی با نادیده گرفتن نظام حقوقی زن در اسلام سعی دارند به نوعی این ذهنیت را ایجاد کنند که زنان در ایران به انزوا کشیده شده اند. وی ادامه داد: متأسفانه هم اکنون شاهد هستیم به نام دفاع از حقوق زنان شبهه افکنی‌هایی در حال انجام است که در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست و می‌طلبد که مسئولان و دست اندرکاران حوزه زنان به ویژه امور زنان ریاست جمهوری به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.
رئیس بسیج جامعه زنان افزود: نیوهای مردمی و بسیج در راه حفظ ارزش‌ها وظیفه دارند اما باید زنگ هشدار برای مسئولان دولتی نیز به صدا در آید که در کنار فعالیت‌های خوبی که برای زنان سرپرست خانوار، توانمندسازی زنان و کم کردن طلاق برداشته اند شایسته است که حتما به این موضوع نیز حساسیت ویژه‌ای داشته باشند.
اصلانی ادامه داد: ما در صدد این هستیم که گام‌های بلندتری را برای الگوسازی از زن مسلمان برداریم و شایسته نیست در این مرحله الگوسازی و ارائه تصویر همه جانبه یک عقب گرد داشته باشیم و به شبهات در این زمینه روی بیاوریم چرا که این شبهه افکنیها آب در آسیاب دشمن ریختن است و نباید به تحریکات دشمن دامن زده شود.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در بسیج بیش از 4 هزار مهندس زن و بیش از هزاران پزشک زن ساماندهی شده اند بنابراین نشان می‌دهد در ایران زنان حضور فعال اجتماعی دارند. 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.