کدخبر: ۳۳۱٤۷
۰۲ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰٦
چاپ

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی:

پارک علم و فناوری خراسان جنوبی مقام سوم ثبت اختراعات ملی را کسب کرد

پارک علم و فناوری خراسان جنوبی مقام سوم ثبت اختراعات ملی را کسب کرد

بیرجند رسا-رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با اشاره به تأسیس پارک فناوری استان از سال ۹۰، گفت: دفتر ثبت اختراعات پارک فناوری استان توانسته مقام سوم ثبت اختراعات در کشور را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا به نقل  ازتسنیم ،  علی دوستی در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه فناوری خراسان جنوبی اظهار کرد: امسال نخستین نمایشگاه فناوری خراسان جنوبی در پارک علم و فناوری افتتاح شد.

وی با بیان این‌که در این نمایشگاه شرکت‌های فناوری حضور دارند، افزود: دستگاه‌های اجرایی اعم از فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی، دانشگاه آزاد بیرجند، جهاد کشاورزی، مراکز مختلف از جمله شرکت رایتل و شرکت‌های بزرگ IT در این نمایشگاه حضور دارند.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی گفت: این نمایشگاه بخشی از توان فناوری استان را نمایش می‌دهد و در مورد فناوری‌هایی که قابل لمس هستند از جمله الکترونیک، در عرصه گیاهان دارویی، علوم زیستی، فناوری اطلاعات محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

دوستی با اشاره به فعالیت پارک علم و فناوری در خراسان جنوبی، افزود: پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با این‌که سن و سال زیادی ندارد، اما توانسته در عرصه شرکت‌های دانش‌بنیان موفق عمل کند.

وی اظهار کرد: با استقرار دفتر ثبت اختراعات در پارک علم و فناوری استان، اختراعات زیادی از استان به ثبت رسیده است.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی گفت: پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در زمینه ثبت اختراعات مقام سوم را به خود اختصاص داده و خراسان جنوبی به نسبت جمعیت خود در عرصه اختراعات موفق بوده است.

دوستی افزود: پارک علم و فناوری خراسان جنوبی پارکی نوپا است اما توانسته در این مدت زمان اندک در سطح کشور خود را معرفی کند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.