کدخبر: ۸٤۷۰۹
۰٤ اردیبهشت ۱٤۰۳ ساعت ۱۷:۲۲
چاپ

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی خبر داد:

اعلام رضایت مردم از اجرای طرح نور در جامعه

بیرجندرسا-سرهنگ حیدری با بیان اینکه مردم از اجرای طرح نور رضایت دارند، گفت: برای موفق تر بودن و استمرار داشتن این طرح انتظار داریم که پیوست رسانه ای و پیوست فرهنگی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا،سرهنگ علی‌اکبر حیدری امروز(۴ اردیبهشت) در پنجاه و سومین نشست شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی اظهار داشت: نباید اجازه داد تا معدود افرادی بی توجه به موازین شرعی و قانونی باعث برهم زدن نظم اجتماعی جامعه شوند.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: در تبصره ذیل ماده ۶۳۸ قانون برای کشف حجاب، جرم انگاری شده است و برابر مطالبات مردمی و وظایف ذاتی که در فراجا بر عهده داریم طرح نور را از ۲۵ فروردین در کشور اجرایی کردیم.

 

وی با بیان اینکه فراجا در بحث عفاف و حجاب اجرای چهار طرح را به عنوان ناظر در دستور کار دارد، افزود: طرح نور مازاد این طرح ها است و بازخوردهای خوبی خوبی تاکنون داشته است و قوه قضائیه و مجریه سایر دستگاه های متولی را مکلف کردند که در اجرای این طرح وظایف خود را انجام دهند.

 

سرهنگ حیدری در ادامه گفت: تماس های بسیاری در زمینه اجرای طرح نور به سامانه ۱۹۷ داشتیم و مردم از اجرای این طرح خرسند بودند و از هفته گذشته تاکنون مطالبه مردمی داشتیم که در تمامی سطح شهر این طرح پوشش داده شود.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه فراجا برای اجرای طرح نور با تمام توان وارد شده است، افزود: برای موفق تر بودن و استمرار داشتن این طرح انتظار داریم که پیوست رسانه ای و پیوست فرهنگی داشته باشد.

 

وی در ادامه عنوان کرد: بیش از ۲۵ دستگاه اجرایی در طرح عفاف و حجاب مسئولیت مستقیم بر عهده دارند و رئیس جمهور روز گذشته به این موضوع تاکید کردند تا بتوانیم خروجی بیشتری داشته باشیم.

 

سرهنگ حیدری در پایان گفت: توقع داریم در راستای اجرای طرح نور، رسانه در کنار فراجا قرار گیرد و شاهد اشاعه و ترویج این طرح در کل جامعه باشیم.