کدخبر: ۸٤٦۳۷
۲۹ فروردین ۱٤۰۳ ساعت ۱۱:۰٤
چاپ

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

عملیات وعده صادق نمود عینی گفتمان قرآنی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

بیرجندرسا-مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: عملیات وعده صادق نمود عینی گفتمان قرآنی است و سبب تغییر معادلات ذهنی جامعه جهانی نسبت به ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا،حجت‌‍الاسلام حجت سالاری، امروز 29 فروردین به رسانه‌ها گفت: با توجه به موج مثبت و امید آفرینی که در جلسات قرآنی کشور شکل گرفته که  عملیات وعدالصادق مبتنی بر بسیاری از آیات قران است که الحمدلله جنبه عملیاتی پیدا کرده و می‌توان با عموم مردم خاصه نسل جوان از این منظر به گفتگو پرداخت.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: یکی از مهم ترین مسائل عملیات وعدالصادق آرمان‌های الهی جنگ با جبهه شیطان قابل بررسی است اینکه در کنار همه دستاوردهایی که به لحاظ امنیتی، سیاسی، نظامی و اقتصادی، که الان این دستاوردها را مشاهده می کنیم دستاوردهایی است که برای آینده بدست آمده است و نیاز به تبیین آن برای عموم است.

سالاری اظهارکرد: یک اتفاقی که در عرصه‌های مختلف فردی، اجتماعی و هم‌افزایی ملی صورت گرفته، همبستگی شکل گرفته و روحیه امیدی است که در بین همه طرفداران انقلاب اسلامی به وجود آورده و آنچه مشاهده میشود این است که در سراسر دنیا مردمان آزادی خواه از این فتح جدیدی که اتفاق افتاده خوشحال هستند.

وی بیان کرد: از بهم ریختن اقتدار پوشالی اسرائیل و بحث تقویت اراده مردم غزه و انرژی‌هایی که آزاد شد، یک آرمان  و حرکتی را به سوی تمدن نوین اسلامی در این عرصه شاهدیم که دشمن نیز مایوس‌تر از قبل به جبهه مقاومت نگاه خواهد کرد و آن‌هایی که به سمت غرب تمایل داشتند یقیناً در معادلات و رفتار خود تجدید نظر می کنند.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: کار ایران یک شروع تازه‌ایی در فهم همگانی بود که می‌توان نسبت به آموزه‌های قرآن، عملیاتی تر اقدام کرد و این کار برخاسته از اعتقادات و ارزش‌های دینی حاکم بر منطق مواجهه فرماندهان جبهه مقاومت است.

وی یادآور شد: معتقدیم که اگر در جنگ تحمیلی حدود 70 کشور دنیا عراق را همراهی کردند ولی این ایران بود که مقتدر ایستاد و نیز در این عملیات بیشتر از ده‌ کشور در مسیر مستقیم و غیر مستقیم از اسرائل دفاع کردند با این حال دست برتر از آن انقلاب اسلامی بود و این مسأله باعث تغییر معادلات ذهنی جامعه جهانی نسبت به ایران اسلامی است.