کدخبر: ۸۳۹٦٦
۲۲ بهمن ۱٤۰۲ ساعت ۰۹:۰۸
چاپ

حضور مردم در مراسم ۲۲ بهمن موجب ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب است

بیرجندرسا-امام جمعه نهبندان با بیان این‌که حضور در جشن ۲۲ بهمن حق و وظیفه ملی است،گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب خواهد شد.

حجت الاسلام نجمی‌پور، امام جمعه نهبندان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری"حوزه"در بیرجند با تأکید بر این‌که حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مصداق بارز جهاد در راه حق است،اظهار کرد: شرکت در راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب برکات بسیار زیادی برای کشور خواهد داشت.


وی با اشاره به این‌که امروز در چهل‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب وظیفه مسئولان و مدیران این است که با خدمت به مردم، حافظ انقلاب باشند، ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب خواهد شد.


امام جمعه نهبندان تصریح کرد: مردم در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشی از وحدت و همدلی را به نمایش می‌گذارند.


حجت الاسلام نجمی‌پور با بیان این‌که بر قله چهل و پنجم انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم،خاطرنشان کرد:۴۵سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشت و با وجود این‌که تمام دنیای مادی از آمریکا،اروپا و غرب گرفته تا اعراب خائن منطقه و حتی در مقاطعی شوروی و برخی دیگر از همسایگان ما و البته دشمنان داخلی و منافقین هر کدام به نحوی خواستار سقوط و شکست این نظام الهی بودند.


وی ادامه داد:به لطف خداوند،این نظام و انقلاب قدرتمندتر از گذشته به حیات خودش ادامه داده است و هرگز این اتفاق را با معیارهای مادی نمی‌توان تحلیل کرد.


امام جمعه نهبندان ضمن اشاره به این نکته که شاید در هیچ‌کدام از سال‌های گذشته به اندازه دهه‌فجر امسال،نمادهای نصرت الهی و پیروزی گفتمان‌های انقلاب اسلامی در جهان به این وضوح در جلوی دیدگان ما قرار نداشته است،ابراز کرد:تمامی حوزه‌های نظامی،فضایی،هسته‌ای،علمی،پزشکی،عمرانی،آموزشی،فرهنگی،اقتصادی و سیاسی فهرست بلندی از دستاوردهای ملت ایران قرار دارد و ایران را در صدر کشورهای برتر دنیا قرار داده است و بسیاری از آن‌ها در منابع معتبر جهانی و از زبان دشمنان و سیاستمداران غربی نیز بیان شده است و باید آن‌ها را به مثابه معجزه و امداد و توجه به خدای متعال قلمداد نمود.


حجت الاسلام نجمی‌پور با اشاره به این‌که ایام پیروزی انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای بیان واقعیات دوران پهلوی و همچنین دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی است،اذعان داشت:شاید سوال بسیاری از افراد باشد که ما چرا انقلاب کردیم که در جواب این عزیزان باید بگوییم که انقلاب کردیم برای اسلام و ایران،انقلاب کردیم برای عزت و نجات فرهنگ،انقلاب کردیم برای پیشرفت علم،برای رفاه و برای سلامت و بهداشت.


وی ادامه داد:ما انقلاب کردیم برای آزادی،انتخاب،زمینه‌سازی ظهور و صدالبته که در این مراسم طعم تلخ جنگ،تحریم و شهادت بهترین علما،نخبگان،سرداران و جوانان این کشور را چشیدیم،جنایات گروهک‌ها و منافقین رادیدیم،خیانت برخی جریان‌ها و شخصیت‌ها و احزاب را شاهد بودیم اما همه این ناکامی‌ها و مشکلات را به جان خریدیم تا آب‌دیده و باتجربه به قله‌های موفقیت نزدیک شویم و به زودی شاهد پیروزی‌های بزرگ و تاریخی برای اسلام و ایران عزیز باشیم.