کدخبر: ۸۳۹۲٤
۱۷ بهمن ۱٤۰۲ ساعت ۱٦:۰۰
چاپ

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی خبر داد؛

حضور آستان حسین بن موسی الکاظم (ع) در نمایشگاه بین المللی گردشگری

بیرجندرسا-مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم (ع) در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از مهر،هادی شاه وردی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان جنوبی صبح سه شنبه در جلسه‌ای با نمایندگان آستان مبارک حسین موسی الکاظم (ع) که در محل امامزاده شهر طبس برگزار شد از حضور آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم (ع) در مرکز غرفه استان خراسان جنوبی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

در این جلسه در مورد ظرفیت بسیار بالای گردشگری مذهبی شهرستان طبس و چگونگی حضور استان در این نمایشگاه و زمینه‌های معرفی این ظرفیت‌ها بحث و تبادل نظر شد.

به گفته شاه وردی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

محمد عرب، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان طبس هم در این این خصوص به خبرنگار مهر گفت: این جلسه با هدف برنامه‌ریزی و انجام هماهنگی‌های لازم برای حضور آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم (ع) در نمایشگاه تهران برگزار شد.

عرب افزود: با توجه به اینکه شهر طبس به عنوان چهارمین شهر مذهبی کشور شناخته می‌شود، حضور در این نمایشگاه نمایشگاه زمینه مناسبی برای معرفی شهرستان و برند سازی مناسبی برای چهارمین شهر مذهبی کشور است که در این خصوص تصمیمات و برنامه‌ریزی های خوبی انجام شده است که امیدواریم به بهترین شکل و به طور متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته در این نمایشگاه حضور یابیم.