کدخبر: ٤۱۱۹۸
۰۳ تیر ۱۳۹٤ ساعت ۱۹:۰٦
چاپ

مدیر بهزیستی بیرجند؛

۶۰۰۰ مددجوی بهزیستی بیرجند اطعام می‌شوند

۶۰۰۰ مددجوی بهزیستی بیرجند اطعام می‌شوند

بیرجندرسا- مدیر بهزیستی بیرجند از اطعام شش هزار مددجوی این نهاد در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از مهر، حسن شرفی در جمع مددجویان بهزیستی اظهار کرد: طرح ضیافت مهر و اطعام مددجویان با کمک خیران و مشارکت های مردمی در خراسان جنوبی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه طرح سبدهای غذایی گرم با همکاری کارکنان بهزیستی انجام و در بین مددجویان توزیع می شود، بیان کرد: مقرر شد به مدت ۱۰ شب و هر شب به طور متوسط ۶۰۰ پرس غذا پخت و بین مددجویان و جامعه هدف توزیع شود که در مجموعه ۶۰۰۰ مددجوی اطعام می شوند.

به گفته وی پیش بینی می شود در مجموع شش هزار مددجو در ایام ماه مبارک رمضان اطعام شوند.

مدیر بهزیستی بیرجند اضافه کرد: همچنین امسال به صورت متفاوت با سال های گذشته به دلیل نیازمندی های روستاییان، در مناطق محروم که معلولان و جامعه هدف بهزیستی بیشتر هستند مراسمات افطاری برگزار شود.

۱۲۰۰۰ نفر تحت پوشش بهزیستی بیرجند

شرفی از خیران خواست تا با توجه به اینکه بیشتر مددجویان بهزیستی وضعیت مالی مناسبی ندارند در  این ماه پرفیض و برکت برای اطعام نیازمندان همکاری کنند.

به گفته وی در حال حاضر حدود ۱۲ هزار  نفر  در بیرجند تحت پوشش بهزیستی هستند که سالمندان، معلولان، بیماران روانی و زنان سرپرست خانوار  عمده آن ها را تشکیل می دهد.

مدیر بهزیستی بیرجند بازدید از خانواده های جامعه هدف بهزیستی را یکی دیگر از برنامه های این ماه عنوان کرد و گفت: طی این ماه همراه با خیران و نهادهایی که داوطلب کمک هستند با خانواده هایی دارای مشکلات حاد دیدار کرده تا پس از بررسی مشکلات آن ها کمک هایی توسط خیران انجام شود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.