کدخبر: ٤۰۹۸۵
۱۰ خرداد ۱۳۹٤ ساعت ۱۱:۵٤
چاپ

برگزاری جشن نیمه شعبان و مراسم رحلت امام خمینی (ره) در بقاع استان

برگزاری جشن نیمه شعبان و مراسم رحلت امام خمینی (ره) در بقاع استان

بیرجندرسا- معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان از برگزاری جشن نیمه شعبان و مراسم رحلت امام خمینی (ره) در بقاع استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف استان، حجت الاسلام مومنی ضمن تبریک به مناسبت ماه شعبان اظهار کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های متعددی همزمان با اعیاد شعبانیه ولادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) در جوار بقاع متبرکه استان برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه طبق برنامه در این سه روز مراسم سخنرانی و جشن در جوار بقاع شاخص استان برگزار شد، اضافه کرد: همچنین تعدادی از مساجد شاخص نیز میزبان جشن‌های دهه نخست ماه شعبان بودند.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان در ادامه با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده از سوی این اداره کل برای اجرای برنامه‌ها در نیمه دهه دوم ماه شعبان افزود: طبق برنامه در این ایام نیز برنامه‌های سخنرانی و مناسبتی برگزار خواهد شد.
وی با اعلام اینکه همزمان با 13 خرداد و 15 شعبان مراسم جشنی دربقاع شاخص استان  برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این برنامه شامل سخنرانی، جشن، ایستگاه‌های صلواتی، مولودی خانی و همچنین برنامه‌های تبلیغی در زمینه ترویج سنت حسنه وقف خواهد بود.
حجت الاسلام مومنی مقدم  با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در روز 14 خرداد ماه بیان کرد: طبق برنامه این مراسم نیز در جوار امامزادگان استان برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: این برنامه نیز در قالب سخنرانی، مداحی، عزاداری، تبیین سیره و اندیشه‌های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی با حضور مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان باا شاره به برگزاری مراسمات در 30 بقعه  متبرکه استان  گفت: بر اساس برنامه‌ریزی تقریبا در همه این بقاع مراسم مناسبتی برگزار خواهد شد که در برخی از آنها برنامه‌ها به صورت محلی و در برخی نیز به صورت شهرستانی و با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.