کدخبر: ٤۰۹٤٤
۰۵ خرداد ۱۳۹٤ ساعت ۱۳:٤۱
چاپ

نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در بیرجند گشایش یافت

نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در بیرجند گشایش یافت

بیرجندرسا- به مناسبت هفته جوان (هفته نخست خرداد) نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت امروز با حضور مسئولان حوزه جوانان در مرکز بهداشت شهرستان بیرجند گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت با هدف تداوم فعالیت های اطلاع رسانی به منظور ترویج زندگی سالم، همسویی با سیاست های جدید جمعیتی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده، و همچنین برنامه های ویژه هفته ملی بدون دخانیات(10 تا 4 خرداد) برگزار شده است.

هدف از برگزاری نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در زنجان تحقق سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب در مورد ارتقای پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت اعلام شده است.

این نمایشگاه با همکاری ادارات ورزش و جوانان، بهزیستی و هلال احمر دایر شده است. بارداری، تربیت فرزند، اختلالات ناباروری، مدیریت استرس، مدیریت بحران، ترویج ازدواج سالم و زندگی با دوام از جمله مهمترین موضوعاتی است که در این نمایش در قالب نمایش، بروشور، کتاب، مشاوره و معاینه دنبال می شود.

این نمایشگاه به مدت یک هفته (به جز جمعه) از ساعت 20 تا 14 دایر خواهد بود و بازدید از آن برای علاقمندان در صبح و عصر آزاد است.

لوح فشرده و بروشورهای آموزشی با محتوای موضوعاتی که مطرح شد، در این مدت بین مراجعان توزیع می شود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.