کدخبر: ۳۷٦۷۵
۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۲
چاپ

آقاخانی:

فتنه چهره منافقان را آشکار می‌سازد

فتنه چهره منافقان را آشکار می‌سازد

بیرجندرسا- مسئول سیاسی سپاه محمدرسول‌الله تهران گفت: فتنه بد نیست چرا که چهره منافقان را آشکار و زمین را از وجود فاسقان پاک می‌گرداند تنها امر مهم در این راستا سالم ماندن در فتنه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از مهر,آقاخانی سه‌شنبه شب در مراسم حماسه ۹ دی در بشرویه با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی ایران اظهارکرد: تنها در سه مقطع ارزش‌های دین در جامعه پیاده شد، مقطع اول زمان پیامبر گرامی اسلام(ص)، مقطع دوم در زمان مولاعلی(ع) و مقطع سوم زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی بوده است.

وی بیان کرد: در زمان انقلاب برای پیاده‌سازی ارزش‌های اسلامی بیش از ۲۰ هزار شهید فدای نظام شده است.

آقاخانی افزود: در بحث عظمت انقلاب اسلامی همین بس که امام(ره) فرمودند" حفظ جمهوری اسلامی از حفظ یک نفر ارزشش بیشتر است".

وی با بیان اینکه فتنه عظمت داشت و متاسفانه کسانی که نان انقلاب را خوردند در آن حضور داشتند، گفت: اینها راس فتنه با این عظمت نبودند بلکه عظمت فتنه از این بود که دشمن ۲۰ سال بعد از اتمام جنگ هزینه‌های گزافی را به کار گرفت و ثمره توطئه و فتنه خود را در انتخابات سال ۸۸ به اجرا در آورد.

مسئول سیاسی سپاه محمد رسول‌الله تهران بیان کرد: حماسه ۹ دی بصیرت و بیداری مردم ایران و هدایت‌های مقام معظم رهبری و به تعبیر ایشان امام حسین(ع) را نشان داد.

وی با اشاره به اینکه در فتنه تمامی احزاب و کلکسیون گروه‌ها و حزب‌ها وجود داشتند، گفت: مجموعه امنیتی ما از همه این گروه‌ها نیرو دستگیر کرد و در بخش خارجی نیز ۱۷ سفارت خارجی اروپایی و غیر اروپایی در فتنه ۸۸ حضور داشتند.

آقاخانی اظهار داشت: امروز نیز داستان داعش و تکفیری‌ها و خیانت‌ها و جنایت‌های آنان به اسم اسلام بی‌سابقه بوده و دشمن همان استکبار و صهیونیست جهانی است که این مسئله را به بازی گرفته است.

مسئول سیاسی سپاه محمد رسول‌الله تهران با اشاره به جریان فتنه ۸۸ گفت: سران فتنه استکبار و ایادی کفر بودند و تنها از پتانسیل و موقعیت افراد و خصوصیات‌های آنان چون دنیاطلبی، غرور، قانون‌گریزی و عدم تبعیت از ولایت استفاده کردند تا فتنه ۸۸ را ایجاد کنند.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های فتنه‌گران این بود که گفتمان امام را در دست گرفتند اما عکس گفتمان امام عمل می‌کردند.

آقاخانی بیان داشت: اگر از فتنه سخن می‌گوییم به این دلیل بوده که آموزه‌های قران و سیره اهل بیت و ائمه اطهار به ما هشدار می‌دهد که برای حرکت در مسیر حق باید از گذشته درس بگیریم.

وی ادامه داد: در قرآن نزدیک به ۲۸۵ داستان و قصه کوتاه و بلند نقل شده و دلیل آن این است که ما برای عبور در این مسیر حتما باید از گذشته درس بگیریم.

آقاخانی بیان کرد: باید به دستور امام علی(ع) که در نهج البلاغه گفته‌اند" عمر ما آنقدر طولانی نیست که همه چیز را خود امتحان کنیم" لذا برای عبور از گردنه‌های صعب العبور باید از گذشتگان درس گرفت.

مسئول سیاسی سپاه محمد رسول‌الله تهران گفت: راهگشای کار و مسیری حرکت در همه مسئولیت‌ها در نظام، پایبندی به ارزش‌های انقلاب و سرلوحه قرار دادن گفتمان امام(ره) در کارها است.

آقاخانی تصریح کرد: امروز شعله‌های فتنه فروکش کرده اما خاموش نشده و متوجه می‌شویم کسانی که در جریان فتنه در برابر انقلاب با گستاخی تمام وارد میدان شدند، صحنه‌ها را یکی پس از دیگری نشانه گرفته‌اند.

وی گفت: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی فرمودند" که ما برای حکومت بر شهر و مملکت قیام نکرده‌ایم بلکه برای بالا بردن پرچم لا الله الا الله قیام کرده‌ایم".

آقاخانی بیان کرد: آموزه‌های دین و سیره اهل بیت همواره انسان‌ها را برا رسیدن به هدف به استقامت و صبر پیشه کردن، تشویق کرده است.

وی خطاب به مسئولان گفت: به اسم دین و دفاع از ملت مسیری را که نقطه مقابل ارزش‌ها و آموزه‌های دینی بوده را طی نکنید.

مسئول سیاسی سپاه محمدرسول‌الله تهران با بیان اینکه امروز ما در مسیر حق گام برمی‌داریم اما ویژگی این مسیر این است که پیروزی آن را خداوند تضمین کرده است، اظهار داشت: این تضمین پیروزی را در چند سال انقلاب، واقعه طبس و پیروزی در جنگ تحمیلی که ۴۸ کشور به صورت مستقیم با ما در جنگ بودند را مشاده کرده‌ایم.

وی ادامه داد: دشمنان بدانند هرگز حتی مسلح به پیشرفته‌ترین سلاح‌های روز در مقابل نظام و انقلابی که ملتی آن را حمایت می کنند پیروز نخواهند شد زیرا خداوند پشتیبان این ملت است.

آقاخانی اظهار داشت: فتنه را بد نخوانیم چرا که فتنه چهره منافقان را نشان خواهد داد و زمین از فاسقان پاک خواهد شد.

وی گفت: ما همچنان در حال مبارزه با دشمن هستیم و حوزه جنگ ما جنگ نرم بوده که بسیار سخت‌تر و پیچیده‌تر از جنگ سخت است لذا باید بیش از پیش هم مسئولان و هم مردم تلاش کنند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.