کدخبر: ۳۷٤۹٦
۰۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۵
چاپ

حجت الا سلام شهیدی:

ایران اسلامی با ثبات‌ترین کشور در خاورمیانه است/ثبات امروز ایران نتیجه فداکاری دیروز شهداست

 ایران اسلامی با ثبات‌ترین کشور در خاورمیانه است/ثبات امروز ایران نتیجه فداکاری دیروز شهداست

بیرجندرسا-رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: ثبات امروز ایران اسلامی نتیجه فداکاری‌های دیروز شهدا، ایثارگران و صبر خانواده‌های ایشان است.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید محمدعلی شهیدی عصر امروز در دیدار با خانواده آزاده هشت سال دفاع مقدس در خراسان جنوبی، اظهار داشت: دشمن در هشت سال دفاع مقدس با هدف نابودی انقلاب و نابودی ایران اسلامی جنگ را آغاز کرد و فداکاری رزمندگان و شهدا این توطئه را خنثی کرد.

وی با اشاره به اینکه اگر فداکاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس نبود دشمن به اهداف شوم خود می‌رسید خاطر نشان کرد: امروز ملت ایران اسلامی خود را مدیون زحمات خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌داند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تصریح کرد: ملت ایران اسلامی خود را مدیون زحمات خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌داند.

شهیدی تاکید کرد: ثبات امروز ایران اسلامی نتیجه فداکاری‌های دیروز شهدا، ایثارگران و صبر خانواده‌های ایشان است.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی با ثبات‌ترین کشور در خاورمیانه است و آسایش و آرامش ملت ایران مرهون خون شهدا است. 

وی با بیان اینکه نتیجه و حاصل هشت سال دفاع مقدس را باید در اهداف دفاع جست‌وجو کرد عنوان کرد: اگر دشمن در روزهای ابتدایی جنگ به اهداف خود رسیده بود امروز قسمتی از ایران باقی نمانده بود.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: دستاورد شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، پیروزی بود.

وی در پایان ضمن اشاره به  اینکه خانواده‌های شهدا چشم و چراغ کشور هستند افزود: آنچه امروز ملت ایران دارد مدیون زحمات خانواده شهداست.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.