کدخبر: ۳۷۱۹٦
۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۳
چاپ

رئیس هیئت کشتی خراسان‌جنوبی:

فرنگی‌کار خراسان‌جنوبی نایب‌قهرمان رقابت‌های کشتی کشور شد

فرنگی‌کار خراسان‌جنوبی نایب‌قهرمان رقابت‌های کشتی کشور شد

بیرجندرسا-رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی گفت: امید آرایی نوجوانان فرنگی‌کار استان در مسابقات کشتی قهرمانی انتخابی تیم ملی در جایگاه دوم ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، محمود اطلسی‌مقدم در گفت‌وگو با فارس با اشاره به درخشش نوجوان فرنگی‌کار خراسان‌جنوبی در مسابقات کشتی قهرمانی بزرگداشت ایرج خورشیدفر قهرمان جهان و انتخابی تیم ملی کشور اظهار کرد: این مسابقات با حضور 280 کشتی‌گیر از 29 استان در قالب 31 تیم طی هشت دور و با انجام 328 کشتی طی روزهای 20 تا 22 آذرماه جاری در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در 10 وزن برگزار ‌شد، گفت: امید آرایی در وزن 42 کیلوگرم، مهدی مرتضی اکبرآباد در وزن 50 کیلوگرم، سید امیر حسین رضوی در وزن 63 کیلوگرم و قاسم ترشابی با سرپرستی مصطفی سامانی سرپرستی و مربیگری حسن گلکار روی تشک رفتند.

رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی یادآور شد: در وزن 42 کیلوگرم این دوره از مسابقات پویا دادمرز از خوزستان قهرمان شد، امید آرامی از خراسان‌جنوبی بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد، اصغر ارجمند از فارس در جایگاه سوم قرار گرفت و محمد عطایی از تهران (الف)، یوسف معوایی از کرمانشاه و سعید زمانی از لرستان رتبه‌های بعدی را از آن خود کردند.

اطلسی‌مقدم خاطرنشان کرد: در کشتی قهرمانی نوجوانان کشور بزرگداشت ایرج خورشیدفر قهرمان جهان و تیم کشتی خوزستان با کسب 75 امتیاز قهرمان شد، فارس با کسب 73 امتیاز نایب قهرمانی را بدست آورد، تهران (الف) با کسب 57 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد، قم با 45 امتیاز، گیلان با 45 امتیاز و مازندران با کسب 43 امتیاز در رتبه‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند و کاپ اخلاق مسابقات نیز به استان کرمانشاه اهدا شد.

وی افزود: کاظم عقیقی قهرمان ملی‌پوش و داور بین‌المللی استان که سابقه چندین دوره داوری مسابقات آسیایی و ملی را در پرونده کاری خود دارد به عنوان یکی از داوران اصلی این مسابقات را قضاوت کرد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.