کدخبر: ۳۷۱۸۹
۲۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲٤
چاپ

حجت الاسلام والمسلمین رضایی:

داعش در برابر وحدت مسلمانان هیچ نیست /اختلاف ما با آمریکا برسر مسائل سیاسی نیست ,اختلاف در بحث فرهنگی است

داعش در برابر وحدت مسلمانان هیچ نیست /اختلاف ما با آمریکا برسر مسائل سیاسی نیست ,اختلاف در بحث فرهنگی است

بیرجندرسا- امام جمعه بیرجند با بیان اینکه اگر همه مردم در صحنه باشند، دشمن به ویژه داعش از وحدت ما می‌هراسد، گفت: در برابر وحدت مسلمانان داعش پر کاهی نیست و نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: به برکت وعظمت خون امام حسین(ع) زن و مرد، پیرو جوان با پای پیاده از دورترین نقاط خود را برای اربعین حسینی به کربلا می‌رسانند.

وی گفت:اگر انسان‌ها اندکی اخلاص در کارهایشان داشته باشند قطعا عنایات الهی شامل حال آنها خواهدشد.

حجت الاسلام رضایی وجود میلیون‌ها زائر در کربلا برای اربعین را نشانی ازالطاف خداوند دانست و بیان کرد: الطاف وعنایت‌های خداوند سبب شده تا با وجود گروهک داعش و مسائل کشور عراق، مردم شیعه هیچ ترسی نداشته و خود را به کربلا برسانند.

وی عنوان کرد: به فرمان آیت‌الله سیستانی در مسیرهای راه پیاده‌روی اربعین نمازهای جماعت به طول ۳۰ کیلومتر برپا شده است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه اگر همه مردم در صحنه باشند، دشمن به ویژه داعش از وحدت ما می‌هراسد، افزود: در برابر وحدت مسلمانان داعش پر کاهی نیست و نخواهد بود.

وی ادامه داد: امروز به دلیل ابهت خون سالار شهیدان، خون شهدا وقیام عاشورا آمریکا تحت فشار است وچشم دیدن حضور شیعیان در کربلا را ندارد.

امام جمعه بیرجند بیان کرد:غربی‌ها گام به گام به دنبال برنامه‌ریزی برای نفوذ در نظام سیاسی واقتصادی ما هستند و برای نظام اقتصادی کشور نقشه می کشند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه آمریکا تاکنون در جهان، ملت ایران را به عناوین بدی جلوه داده است، ادامه داد: اختلاف ما با آمریکا سیاسی نیست؛ بلکه اختلاف در بحث فرهنگی و اندیشه‌ای با این کشور است.

وی ادامه داد:هیچگاه ملتی که به دنبال ایثارو خداپرستی است در برابر ملتی که به دنبال تاریکی، ظلمت، کشتار و قتل وعام است با یکدیگر نمی‌توانند کنار بیایند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه انقلاب ملت یک نوآوری و حرکتی بزرگ علیه پلیدی‌ها و زشتی‌ها در دنیا بوده است، یادآور شد: شهادت افراد بزرگی از جمله آیت‌الله شهید دکتر مفتح برای وحدت حوزه و دانشگاه بوده و دانشگاهیان امروز باید این پدیده را دنبال کنند و به دنبال وحدت میان حوزه ودانشگاه باشند.

وی در خصوص اقتصاد مقاومتی نیز خاطرنشان کرد : این تنها یک ایده ساده نبوده بلکه هندسه مسیر نظام است و باید همه مسئولان برنامه‌های کاری خود را در هر جایگاهی که هستند بر اساس آن تنظیم کنند

حجت الاسلام رضایی‌ با اشاره به قرار گرفتن در هفته وحدت گفت: هفته وحدت مبین همین واقعیت است که شورای عالی انقلاب فرهنگی باید به یک مرکز رزم فرهنگی و علمی کشور تبدیل شود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.