کدخبر: ۳٦۸۸۹
۱۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۷
چاپ

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی مطرح کرد

هزینه‌کرد 7730 میلیون ریالی برای اجرای 13 طرح هادی در خوسف

هزینه‌کرد 7730 میلیون ریالی برای اجرای 13 طرح هادی در خوسف

بیرجندرسا- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی به اعتبارات هزینه شده برای 13 طرح هادی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در مجموع 7 هزار و 730 میلیون ریال برای این طرح‌ها هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا،علی‌اصغر آسمانی‌مقدم در حاشیه نشست رسیدگی به مشکلات روستاها با دهیاران و شوراهای بخش مرکزی ماژان اظهار داشت: تعداد 88 روستای بالای 20 خانوار در سطح شهرستان خوسف وجود دارد.

وی با بیان اینکه از این تعداد 48 روستا تهیه طرح هادی آنها انجام شده است، تصریح کرد: جمعیت برخوردار از این روستاها 58.5 درصد بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر طرح هادی در 29 روستای این شهرستان آغاز شده است.

53 روستای خوسف در انتظار اجرای طرح هادی هستند

آسمانی‌مقدم گفت: تعداد 53 روستا در انتظار اجرای طرح هادی هستند که در صورت اختصاص یافتن اعتبار آغاز به کار خواهند کرد.

وی به اجرای سه طرح جدید روستایی در سال جاری در این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: همچنین 10 طرح نیمه تمام امسال در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی به اعتبارات هزینه شده برای 13 طرح هادی در این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: در مجموع 7 هزار و 730 میلیون ریال برای این طرح‌ها هزینه شده است.

آسمانی‌مقدم اضافه کرد: از این مبلغ 825 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، 4 هزار و 705 میلیون ریال از محل اعتبارات 2 درصدی درآمد نفت و گاز و 2 هزار و 300 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی تامین شده است.همچنین در سال جاری از محل اعتبارات ماده 180 در مرحله نخست با مبلغ یک‌هزار و 250 میلیون ریال برای اجرای طرح هادی در شهرستان توافق‌نامه انجام شده که حدود 15 روستا را در بر خواهد گرفت.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.