کدخبر: ۳٦٤۸۷
۰۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:٤۳
چاپ

بادامچیان:

کرسی های آزاد اندیشی همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بوده است

کرسی های آزاد اندیشی همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها  بوده است

بیرجندرسا-قائم مقام شورای مرکزی حزب موتلفه ضمن تاکید بر فراهم کردن فضای صمیمی در دانشگاهها برای کرسی های آزاد اندیشی گفت: با ایجاد کردن این فضا باید همه بتوانند اظهار نظر کنند ولی نباید افراد به یکدیگر توهین کنند.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، اسدالله بادامچیان در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند اظهار کرد: دنیای سرمایه گذاری دچار بحران عمیقی شده است و بحران‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی در حال فروپاشی است.

بادامچیان گفت:خداوند بشر را در این دنیا آفریده تا بتواند دنیا وآخرت خود را بسازد و انسان با اراده واختیاری که خداوند برای او مقدر کرده سرنوشت خود را رقم می‌زند.

وی با بیان اینکه در گذشته به ویژه دوران شاهنشاهی کسی حق اظهار نظر نداشت، بیان کرد: در این دوران باید قدر آزادی و استقلال را بدانیم و کسانی که دوران شاهنشاهی را دیده‌اند به خوبی قدر این دوران را می دانند.

بادامچیان ادامه داد: اگر بخواهیم نظام را پاس بداریم باید میدان را برای اظهارنظر همه باز بگذاریم، اظهارنظرها را بشنویم؛ البته این دلیل نمی شود هر کسی به بیان عقیده بپردازد بلکه ما صراط مستقیمی داریم که باید هر کس در آن صراط مستقیم قدم بردارد.

وی اظهار کرد: برای پدید آمدن این انقلاب زحمات فراوانی کشیده شده، خون های زیادی ریخته شده است اگر در جامعه افراد با وجود اختلاف سلیقه های متفاوت با یکدیگر در راستای پیشرف اهداف نظام متحد وقوی باشند، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

بادامچیان افزود: باید بدانیم که ما چه وضعی داریم، دنیا در چه وضعی و نسل جوان در چه وضعی هستند؛ ما به واقع این اقیانوس عظیم را مدیون شهدا به ویژه شهدای هسته ای موشکی، گروه دفاعی، شهدای عرصه فرهنگی، اقتصادی و ... هستیم که توانستد ایران اسلامی ما را به اوج برسانند.

وی با بیان اینکه انسان نمی تواند جدا از دنیای بشریت زندگی کند، گفت: شما جوانان باید خود را برای رسالت آینده بسازید والا عقب می مانید مخصوصا که دیگران در حال فعالیتند لذا اگر شما ساکن بمانید آنها نمی ایستند.

بادامچیان افزود: امروز جهان دریک پیچ تند تاریخی قرار دارد و باید نظمی جدید بر دنیا حاکم شود، پس چه خوب است اگر این نظم بر پایه اسلام باشد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در خصوص حزب موتلفه ادامه داد: ما در همه جای کشور یک حزب سراسری و تنها حزب مستقل با ۴۰ دفتر و هسته هستیم و هیچ کار خلافی نداریم.

بادامچیان به محبوبیت این حزب اشاره کرد و گفت: نمود این محبوبیت در مراسم تشییع  آقای عسکراولادی بروز کرد و همه با حفظ تمام ارزش ها آمدند؛ این حزب هرچند محبوبیت دارد اما انتخاب پای مردم است و ما پولی برای تبلیغات نداریم.

وی در خصوص موضوع اسیدپاشی نیز بیان کرد: در این موضوع معلوم شد یک نفر اقدام به اسیدپاشی کرده اما یک کار شخصی، به مسائل سیاسی مبدل شد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: نمی دانیم چرا هر موقع دوستان اصلاح طلب سر کار می آیند مملکت دچار یک چیزهای ابهامی می شود، در دوران گذشته نیز نمونه ای از این مشکلات موجود بوده است.

وی در خصوص مسائل بین المللی نیز بیان کرد: در مسئله تفاهمنامه با سازمان ملل شیوه بکار رفته بسیار نامناسب بوده و باید آقای روحانی در آن تجدیدنظر کنند.

بادامچیان در خصوص مذاکرات هسته ای نیز تصریح کرد: مذاکره یک مسئله بود تا مسائل هسته ای از بین برود، و قطعا ما برای این مملکت خونهایی دادیم و هیچگاه از حق خود پایین نمی‌آییم.

وی با بیان اینکه بحث‌هایی در خصوص مذاکرات سازش مطرح شده است، افزود: الان این مسئله مطرح نیست، مگر رهبر نیست، خون شهدا نیست، ما با این همه سختی به این عظمت رسیده ایم؛ حالا بیاییم سازش کنیم!

بادمچیان بیان کرد: مملکت ۳۰ سال است تحریم شده اما تحریم ها ایران را نه فلج کرده و نه شکانده است، حالا بیایید تحریم را هم اضافه کنید هیچ اتفاقی نمی افتد.

قائم مقام شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی وقائم مقام جبهه پیروان خط امام  ورهبری گفت : اگر در جامعه هر کسی ساز خود را بزند و برای پیشرفت نظریات خود گام بردارد دشمن از این وضعیت سوء استفاده و برای ملت توطئه چینی می‌کند.

بادامچیان خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) در مقابل رژیم منحوس ستم شاهی ایستاد، رژیم که پشتوانه اش آمریکا بود توسط امام از هم فرو پاشید و در این فروپاشی آمریکا هم شکست خورد.

وی افزود: امام خمینی(ره) ملتی را به وجود آورد که زن ومرد آن در مقابل گلوله ایستادند و توسط این ملت امروز جوانان ما با وجود تحریم در انرژی هسته‌ای به موفقیت رسیدند.

بادامچیان اظهار کرد: استکبار نمی‌خواهد ببیند که کشور ایران در زمینه های مختلف پیشرفت داشته باشد و ملت ایران با یکدیگر متحد باشند، ما باید در جامعه بر اساس اسلام ناب محمدی  نه اسلام روشنفکری، نه اسلام آمریکایی گام برداریم.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.