کدخبر: ۳۵۸۲۸
۱۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۸
چاپ

همزمان با روز عاشورا

همایش زینبیون با سخنرانی حجت الاسلام عبادی نماینده مردم بیرجند و مداحان برجسته برگزار می شود

همایش  زینبیون با سخنرانی حجت الاسلام عبادی نماینده مردم بیرجند و مداحان برجسته برگزار  می شود

بیرجندرسا-مسئول بسیج زنان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: همزمان با روز عاشورا همایش بزرگ زینبیون باحضور بانوان بیرجندی درمحل حسینه جماران این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا  معصومه نادر پور در جمع دست اندرکاران این همایش اظهار کرد: در دو سال گذشته این مراسم با استقبال خوب بانوان بیرجندی مواجه شد و بانوان توانستند در فضایی آرام و بدون نگرانی به عزاداری‌ در شان حضرت امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) بپردازند.

وی افزود: جلوگیری از پراکندگی خواهران عزادار در هیئت‌های عزاداری خیابانی و همچنین آسیب‌هایی که با حضور زنان در مراسم‌های عزاداری ایجاد می‌شود جزو اهداف برگزاری این همایش است.

وی تصریح کرد: خواهران باید برای بهره‌برداری معنوی بیشتر در مراسم‌هایی از جمله مراسم‌های خانگی و همایش‌های شیرخوارگان حسینی و زینبیون شرکت کنند.

مسئول بسیج زنان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهارکرد: این همایش با سخنرانی حجت الاسلام عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و مداحان برجسته برگزار خواهد شد.

نادرپور گفت: امیداست با توجه به محیط بزرگ حسینه جماران و تدارک برنامه‌های مذهبی مناسب برای بانوان امسال نیز شاهد حضور بیشتر بانوان در این مراسم حسینی باشیم.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.