کدخبر: ۳۵۸۲۰
۱۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۳
چاپ

در هفته چهارم لیگ بر‌تر هندبال کشور

منیزیم فردوس خراسان جنوبی از سد صبای قم گذشت

منیزیم فردوس خراسان جنوبی از سد صبای قم گذشت

بیرجندرسا-سرمربی تیم هندبال منیزیم خراسان جنوبی گفت: نماینده استان در چهارمین هفته لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور و سومین دیدار خود با اختلاف 13 گل صبای قم را از پیش رو برداشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا  قاسم شعبانی در گفت‌وگو با  فارس اظهار کرد: در چهارمین هفته لیگ برتر باشگاه‌های هندبال کشور عصر امروز تیم هندبال منیزیم فردوس خراسان جنوبی در تهران به مصاف صبای قم رفت.

وی افزود: این مسابقه که براساس برنامه‌ریزی قبلی فدراسیون قرار بود در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور فردوس برگزار شود، به دلیل آماده نبودن آن به سالن فدراسیون هندبال تعییر مکان داد.

سرمربی تیم هندبال منیزیم فردوس خراسان جنوبی تصریح کرد: در این مسابقه، شاگردان امیر حسین صفوی در تیم هندبال صبا، در مقابل تیم سراسر تهاجمی منیزیم فردوس به لاک دفاعی فرو رفتند و از‌‌‌ همان ابتدای بازی با اختلاف قابل توجهی از نماینده استان عقب افتادند و تا پایان مسابقه هم نتوانستند اختلاف ایجاد شده را جبران کنند.

شعبانی یادآور شد: دیدار دو تیم در نیمه نخست با حساب 22 بر 11 به سود منیزیم فردوس به پایان رسید و در نیمه دوم نیز نماینده خراسان جنوبی به حملات برق‌آسای خود ادامه داد تا با اقتدار و اختلاف 13 گل و با نتیجه 37 بر 24 صبای قم را مغلوب خود سازد.

وی گفت: تیم هندبال منیزیم فردوس خراسان جنوبی با دو پیروزی مقابل گهر تهران و صبای قم و شکست مقابل نفت و گاز گچساران و کسب چهار امتیاز در رده میانی جدول مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور قرار دارد.

سرمربی تیم هندبال منیزیم فردوس خراسان جنوبی به حضور نماینده استان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا اشاره کرد و افزود: این مسابقات آذر‌ماه امسال به میزبانی قطر برگزار می‌شود و 10 تیم در این مسابقات شرکت دارند.

شعبانی خاطرنشان کرد: امید سه‌کناری، مجتبی کریمیان، مهرداد صمصام، سلامان بربط چهار بازیکن ملی‌پوش تیم هندبال منیزیم فردوس هستند که در مسابقات بازی‌های آسیایی 2014 در اینچئون کره جنوبی تیم ملی کشورمان را همراهی کرده‌اند و همچنین این تیم از بازیکنان مطرحی چون جلال کیانی و فرهاد شفیعی نیز در این مسابقات استفاده می‌کند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.