کدخبر: ۳٤۲٤۹
۰۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۱
چاپ

سرهنگ یوسفی:

فرهنگ دفاع مقدس کشور را در مقابل تهاجم فرهنگی بیمه می کند

فرهنگ دفاع مقدس کشور را در مقابل تهاجم فرهنگی بیمه می کند

بیرجند رسا-فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی گفت: فرهنگ دفاع مقدس کشور را در مقابل تهاجم فرهنگی بیمه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا به نقل از مهر،سرهنگ قوام یوسفی ظهر پنجشنبه در دیدار نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در استان اظهارکرد: امام، آموزگار استقلال، آزادی و بنیانگذار انقلاب اسلامی بود.

وی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، افزود: دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگان با اخلاص بود که هرچه ما در راستای گرامیداشت این هفته تلاش کنیم، نمی‌توانیم حق خود به شهیدان ادا کنیم.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی ادامه داد: دفاع مقدس مربوط به نیروهای مسلح و قشر خاصی نیست، بلکه این هفته متعلق به آحاد مردم ولایت مدار ایران اسلامی است.

وی عنوان کرد: اگر امروز مردم ایران اسلامی در کمال آرامش و امنیت زندگی می‌کنند به برکت خون شهداء و هفته دفاع مقدس است که باید فرهنگ دفاع در سطح جامعه ترویج شود.

سرهنگ یوسفی به اشاره به اینکه عزت،آبرو و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران ریشه در دفاع مقدس دارد، بیان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اقتداری رسیده که هیچ تصمیمی  بدون در نظر گرفتن جایگاه ایران اسلامی  در سطح جهان گرفته نمی‌شود که این عامل نیز ریشه در هشت سال دفاع مقدس دارد.

دستاورد های دفاع مقدس در جامعه ترویج شود

وی افزود: انقلاب اسلامی تحت رهبری پیامبر گونه امام راحل(ره) به پیروزی رسید که دست حکومت‌‌های مستبد را از ایران کوتاه و نظام اسلامی را جایگزین کرد.

وی با بیان اینکه حفظ  دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهمیت بالایی برخودار است، اظهارکرد: در حال حاضر همه دشمنان قسم خورده این نظام مقدس بر آن شده‌اند که به این انقلاب با ترفندهای مختلف آسیب برساند که با وجود نیروهای متخصص نظامی و نیروهای مخلص مردمی این امر محقق نمی‌شود.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی بیان کرد: ما بعد از پیروزی انقلاب نیز با گروهک‌های ضدانقلاب درگیر شدیم که این‌ها نیر دست نشانده استکبار جهانی در کشور بودند.

وی ادامه داد: بعد از مقابله با گروهک‌های تروریستی، جنگ سرد نظامی صدام بر علیه ما آغار شد که کشورهای ضداسلامی، بلوک شرق و غرب با تمام هم افزایی و توان نظامی نیروی نظامی  که در راس آن امریکا و شوروی بود از صدام برای حمله به ایران حمایت کردند.

در جنگ تحمیلی 34 کشور جهان صدام را پشتیبانی کردند

سرهنگ یوسفی تصریح کرد: در این دوران استکبار جهانی صدام را تا دندان مسلح کردند که به مرزهای ایران اسلامی حمله کند که این خیانتکار توسط 34 کشور جهان حمایت شده بود.

 وی ادامه داد: در این زمان کشورهایی که توان مالی برای کمک نداشتند با  نیروی انسانی این خیانتکار را حمایت کردند.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با بیان یانکه ما در جنگ تحمیلی از 13 کشور جهان اسیر داشته‌ایم، بیان کرد: که این نشان از قدرت و برتری ایران در جنگ تحمیلی بوده است.

سرهنگ یوسفی عنوان کرد: مقاومت و دفاع در مقابل این همه هم‌افزایی نیروهای استکبار کار بسیار سختی بود که نیروهای انقلابی ما با عنایت صاحب الزمان و تکیه بر باورهای دینی و تحت فرماندهی امام راحل در مقابل این جنایتکاران ایستادگی کردند و با انجام 400 عملیات  دشمن را از مرزهای ایران اسلامی بیرون راندند.

وی ادامه داد: در طول دوران جنگ‌های هزاران ساله ایران این تنها جنگی بود که نیروهای انقلابی ما نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن به دست دشمنان بیفتد.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی تصریح کرد: اگر امروز به عنوان یک کشور قدرتمند در سطج جهان مطرح و دارای قدرت سیاسی، نظامی، اقتصادی هستیم این ریشه در دفاع مقدس دارد.

وی با بیان اینکه ما درآغار جنگ تحمیلی حتی توان ساخت یک سلاح ساده را نداشته‌ایم، عنوان کرد: امروز به جایگاهی رسیده‌ایم که در زمینه ساخت قدرتمندترین سلاح نظامی در سطح دنیا حرف اول می زنیم.

همدلی و هم افزایی نیروی های مسلح باعث اقتدار نظام می شود

وی با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه دفاع مقدس برای ما یک دانشگاه بود، افزود: در دوران جنگ ما درس معنویت و معجرات قرآنی را به خوبی مشاهده و آموختیم.

سرهنگ یوسفی ادامه داد: در حال حاضر اگر چه رنگ لباس‌های نیروهای مسلح متفاوت است اما همگی در خط ولایت فقیه و تحت فرماندهی آن حضرت رکاب می‌زنند که این همدلی و صمیمیت بین نیروهای مسلح باعث اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: تا زمانی که این انسجام و همدلی بین نیروها مسلح وجود داشته باشد باعث می‌شود اسلام از هر گونه بلایی مصمون بماند.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با اشاره به قدرت سیاسی ایران اسلامی عنوان کرد: در زمینه قدرت سیاسی به مرحله رسیده‌ایم که تمام کشورهای جهان سر تعظیم در مقابل ما فرود می آوردند.

وی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح خراسان جنوبی با همدلی در زمینه امنیت این استان تلاش می کنند، افزود: مردم در سایه امنیت به تعالی می رسند.

وی درپایان یادآورشد: دفاع گذشته ما باعث عزت و آبروی حال و تعالی آینده می شود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.