کدخبر: ۳۳۹۷۸
۲٦ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۲
چاپ

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی به آغاز سال تحصیلی و اتمام فصل تعطیلات:

با رانندگان متخلف در سطح راه ها و جاده ها بدون هیچگونه اغماضی شدیدا برخورد می شود/ سرویس دانش آموزان و معلمین کنترل نامحسوس می شوند

با رانندگان متخلف در سطح راه ها و جاده ها بدون هیچگونه اغماضی شدیدا برخورد می شود/ سرویس دانش آموزان و معلمین کنترل نامحسوس می شوند

بیرجندرسا- حسین رضایی با تاکید بر کنترل وسایل نقلیه عمومی توسط پلیس راه خاطر نشان کرد:سامانه 110120 ثبت تخلفات به وسیله پیامک است، که پلیس با متخلفین برخورد می کند و این سامانه یکی از وسایل بسیار مهم برای کنترل وسیله نقلیه عمومی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، حسین رضایی فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی  در جلسه هماهنگی در خصوص بازگشایی مدارس، در مورد هفته ای پر تردد آخر تابستان و اول مهر خاطر نشان کرد:با پایان یافتن تعطیلات و وجود استان خراسان جنوبی در مسیر راه چندین استان پر تردد از جمله در محور های طبس، مشهد و یزد، قاین ، بیرجند، زاهدان ، و بیرجند، خوسف و تهران اوج تردد خودروها را شاهد هستیم..

وی با بیان اینکه ترافیک در اکثر مسیرها از تراکم بالا برخوردار است، تصریح کرد: در اجرای طرح تابستانی از توان 100 درصدی خود استفاده می‎کنیم.

رضایی با بیان اینکه سازمان حمل و نقل و اداره راه و شهرسازی وسیله نقلیه کنترل نامحسوس را در اختیار ما گذاشته‎اند، گفت:هر راننده ای که دجار تخلف شود همکاران ما در رابطه با کنترل جاده‎ها هیچ گونه اغماض و کوتاهی نسبت به متخلف نخواهند داشت.

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه کنترل ناوگان عمومی حمل مسافر پیگیری جدی می‎شود، افزود: اعزام نیروهای نامحسوس برای وسایل نقلیه عمومی در جاده‎ها در نظر گرفته شده است که وسیله نقلیه را تا مقصد کنترل خواهد کرد.

رضایی با تاکید بر کنترل وسایل نقلیه عمومی توسط پلیس راه خاطر نشان کرد:سامانه 110120 ثبت تخلفات به وسیله پیامک است، که پلیس با متخلفین برخورد می کند و این سامانه یکی از وسایل بسیار مهم برای کنترل وسیله نقلیه عمومی خواهد بود.

وی با اشاره به طرح شروع مدارس از کنترل  سرویس دانش‎آموزان و معلمان در این ایام و نصب علائم و هشدار های لازم در جلوی مدارس خبر داد و گفت: باید از وسیله های نقلیه نا مطمئن برای معلمین روستایی جلوگیری شود جلوگیری از معلم های راننده خسته و خواب آلود که در سطح جاده رانندگی می کنند .

فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه آموزش دانش‎آموزان مدارس حاشیه جاده‎ها در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: وسایل فاقد معاینه فنی که حمل معلمان را انجام می‎دهند مورد توجه پلیس قرار دارد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.