کدخبر: ۳۳۳۱۲
۰٦ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۳
چاپ

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به خراسان‌جنوبی سفر می‌کند+ برنامه‌ها

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به خراسان‌جنوبی سفر می‌کند+ برنامه‌ها

بیرجند رسا-همزمان با هشتم شهریورماه امسال، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان به خراسان جنوبی سفر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا  به نقل از تسنیم، سورنا ستاری، معاون رئیس جمهور روز شنبه به همراه جمعی از معاونان و رؤسای ستاد راهبردی توسعه فناوری به خراسان جنوبی سفر می‌کند.

هدف از این سفر، دیدار با نخبگان استان و بازدید از توانمندی‌های علمی و فناوری و مراکز علمی، آموزشی و پژوهشی خراسان جنوبی است.

در این سفر، معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری، معاون توسعه فناوری، دبیر ستاد فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی، دبیر ستاد فناوری آب، فرسایش و خشکسالی و دبیر ستاد فناوری انرژی‌های نو، معاون رئیس جمهور را همراهی می کنند.

نشست با نخبگان و تعدادی از اساتید برجسته دانشگاه و اعضای شورای علمی بنیاد و اعضای کارگروه‌های تخصصی در سالن بزرگ جلسات بنیاد نخبگان خراسان جنوبی نخستین برنامه سورنا ستاری در بیرجند است.

بازدید از دانشگاه بیرجند و سه آزمایشگاه مورد حمایت معاونت علمی و فناوری و جلسه با هیئت رئیسه دانشگاه بیرجند و دانشگاه صنعتی بیرجند، بازدید از دستاوردهای فناورانه پارک و نمایشگاه مربوط و بازدید از دانشگاه علوم پزشکی و آزمایشگاه‌های مورد حمایت معاونت علمی و فناوری از دیگر برنامه‌ها است.

در پایان با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، اعضای کارگروه پژوهشی و تحول اداری، رؤسای دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری و 10 نفر از منتخبان، برگزیدگان و کارآفرینان استان در محل سالن استانداری، اهداف و برنامه‌های سفر را جمع بندی می‌کنند.

‌هریک از معاونان و دبیران ستاد، برنامه‌های جداگانه‌ای در سطح استان دارند و از طرح‌های مختلف در سطح استان بازدید خواهند کرد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.