کدخبر: ۳۳۱۸۸
۰۳ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۲
چاپ

رضوی:

دو پروژه عمراني كميته امداد خراسان جنوبی به بهره برداري مي رسد

دو پروژه عمراني كميته امداد خراسان جنوبی به بهره برداري مي رسد

بیرجند رسا-مديركل كميته امداد امام خميني (ره) خراسان جنوبي از بهره برداری از دو طرح عمرانی این نهاد به مناسبت هفته دولت با اعتبار بالغ بر 16 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا  به نقل  از مهر،سید جواد رضوی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: طی هفته دولت دو پروژه عمراني در شهرستانهای طبس و فردوس با حضور مسئولان ارشد استانی و مديران شهرستاني مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه شهرستان طبس سالن چند منظوره اين نهاد با زير بناي 700 متر مربع قابل افتتاح است، تصریح کرد: اعتبار بالغ بر چهار ميليارد و 400 ميليون ريال برای این پروژه هزینه شده است.

وي همچنين به پروژه ساختمان اداري مديريت شهرستان فردوس اشاره كرد و افزود: اين پروژه در زميني به متراژ یک هزار و 920 مترمربع با هزار مترمربع زيربنا در دو طبقه و با اعتباري بالغ بر 12 ميليارد به بهره برداری می رسد.

مديركل كميته امداد خراسان جنوبی اظهار اميدواري كرد: با بهره برداري از اين پروژه ها شاهد خدمت رساني مطلوبتري به مددجويان تحت حمايت باشيم.

وی در ادامه از بهره مندی 12 هزار و 300 مددجوي تحت حمايت از خدمات بيمه درماني خبر داد و بیان کرد: در سال جاری چهارميليارد و 456 ميليون ريال برای ارائه خدمات درمانی به  مددجویان هزینه شده است.

رضوی با بیان اینکه 36 بیمار خاص نیز از خدمات این نهاد بهره مند هستند، عنوان کرد: هزينه درمان بيماران سرطاني در خصوص شيمي درماني تا 100 درصد تعرفه  بخش دولتي و در زمينه داروهاي شيمي درماني تا 90 درصد هزينه ها تامين مي شود.

 وی عنوان کرد: به مددجویان تحت پوشش بیمه ای خدماتی از جمله سبد غذائي ، ارائه خدمات بيمه اي ، پرداخت هزينه هاي درماني غير بيمه اي، هزينه هاي اياب و ذهاب ، نگهداري ارائه می شود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.