کدخبر: ۸٤۲۱۷
۰۹ اسفند ۱٤۰۲ ساعت ۱٤:۰۹
چاپ

ابطال تمامی پروازهای فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند

بیرجندرسا-مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: تمامی پروازهای فرودگاه بیرجند امروز چهارشنبه نهم اسفندماه به واسطه وضعیت جوی ابطال شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا"،ایمان صدری صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز میزبان ۶ پرواز به فرودگاه بیرجند بودیم که کلیه پروازهای ورودی و خروجی به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی ابطال شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های خراسان جنوبی افزود: پرواز هواپیمایی پارس ایر در مسیر تهران-بیرجند-تهران که مقرر بود ساعت ۰۴:۰۰ از تهران و ساعت ۰۶:۰۰ از بیرجند انجام شود ابطال شده است.

وی گفت: همچنین پرواز هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران-بیرجند-مشهد که مقرر بود ساعت ۰۷:۲۰ از تهران و ساعت ۰۹:۳۵ از بیرجند به مشهد و همچنین ساعت ۱۱:۳۵ از مشهد به بیرجند و ساعت ۱۳:۲۰ از بیرجند به سمت تهران انجام شود به دلیل شرایط نامساعد جوی ابطال شد.

صدری اظهار کرد: فردا پنج شنبه و جمعه بامداد، دو پرواز شرکت‌های هواپیمایی اروان و پارس ایر در مسیر تهران-بیرجند-تهران برقرار خواهد بود که امیدواریم در صورت بهبود شرایط جوی بتوانیم میزبان این دو پرواز باشیم.