کدخبر: ٤۲۷۹٦
۲٤ آبان ۱۳۹٤ ساعت ۰۸:٤۲
چاپ

نماینده مردم بیرجند در مجلس:

راه آهن خراسان جنوبی منتظر عملی شدن وعده های مسئولین است

راه آهن خراسان جنوبی منتظر عملی شدن وعده های مسئولین است

بیرجندرسا-نماینده مردم بیرجند در مجلس با بیان اینکه از دولت درخواست داریم، خراسان‌جنوبی را در بودجه 1395، به طور ویژه ببینند، اظهار کرد: راه آهن خراسان جنوبی منتظر عملی شدن وعده های مسئولین استو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و السملمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد پروژه‌های نیمه‌کاره در استان خراسان‌جنوبی و شهرستان بیرجند زیاد است که یکی از این پروژه‌ها، بیمارستان رازی بیرجند است که متأسفانه در سفر آقای نوبخت قول داده شد اما قول‌ها محقق نشد و بیمارستان آن‌طور که می‌خواستیم پیشرفت نداشته است.

 

وی اظهار کرد: خواستار تسریع در دوبانده‌شدن جاده بیرجند به سمت مشهد و همچنین جاده بیرجند به سمت زاهدان هستیم که در این خصوص صحبت‌هایی با دو نفر از معاونان وزیر راه و شهرسازی به صورت تلفنی و حضوری داشته‌ایم.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: مسوولان به راه‌آهن خراسان‌جنوبی به صورت ویژه نگاه و به وعده‌هایشان عمل کنند.

 

عبادی تصریح کرد: بودجه در سازمان برنامه و بودجه توزیع می‌شود و برای توزیع بودجه شاخصه‌هایی مانند جمعیت، وسعت و محرومیت درنظر گرفته می‌شود.

 

وی گفت: بودجه سال 1394 هنوز به طور کامل محقق نشده است و وعده‌هایی که در این بودجه داده شده یود، هنوز انجام نشده است.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: از دولت درخواست داریم، خراسان‌جنوبی را در بودجه 1395، به طور ویژه ببینند.

 

عبادی اظهار کرد: بسیاری از مدیران را دیدم که پیگیر حل مشکلات استان هستند و از ما نیز درخواست همکاری کردند که ما نیز پگیر حل مشکلات هستیم اما برخی از مدیران مراجعه‌ای به ما نداشتند که به نظر می‌رسد خودشان پیگیر مسائل هستند.

 

وی تأکید کرد: هر مدیری از نماینده مردم کمک بخواهد و درخواست همکاری کند، یقینا ما همکاری می‌کنیم.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: سعی کردم با همه مدیران در جهت خدمت به مردم کمک کنم.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.