کدخبر: ۳۷۵۰۰
۰۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۲
چاپ

بشیری‌زاده:

گازرسانی به درمیان نیازمند ۵۰ میلیارد تومان اعتبار است

 گازرسانی به درمیان نیازمند ۵۰ میلیارد تومان اعتبار است

بیرجندرسا- فرماندار درمیان با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه گازرسانی به این شهرستان گفت: تکمیل این پروژه نیازمند تامین ۵۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل ازتسنیم , محمد بشیری‌زاده دقایقی پیش در مراسم دیدار مردم با دستیار ویژه رئیس جمهور اظهار داشت: 90 طرح در زمینه‌های خدماتی، کشاورزی، آموزشی، بهداشتی، راه و ترابری، فرهنگی و مسکن با اعتباری بالغ بر14 میلیارد و893 میلیون تومان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه وحدت، انسجام و همدلی در بین برادران تشیع و تسنن شهرستان درمیان به واسطه هوشیاری و بصیرت بالای مرزنشینان در اوج قرار دارد، تاکید کرد: مرزنشینان درمیانی هیچگاه اجازه نمی‌دهند منافقان و فرصت طلبان به این وحدت تحسین برانگیز مردم شهرستان خللی وارد کنند.

فرماندار درمیان تصریح کرد: مردم شیعه و سنی شهرستان مرزی درمیان با هوشیاری و حضور یکپارچه و پرصلابت در تمام صحنه‌ها همواره جلوه‌های زیبایی از همبستگی و اتحاد را به نمایش گذاشته و تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

بشیری‌زاده با بیان اینکه گازرسانی به شهرستان درمیان از مهم‌ترین مطالبات مردم مرزنشین از دولت تدبیر و امید  است، اظهار داشت: برآورد اعتبار اولیه این پروژه 100 میلیارد تومان بوده که تاکنون نزدیک به 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تکمیل این پروژه نیازمند تامین 50 میلیارد تومان اعتبار است.

وی احیای کارخانه قند قهستان و تکمیل کارخانه سیمان باقران را از دیگر خواسته‌های مردم شهرستان درمیان عنوان کرد و افزود: برای تکمیل این طرح مهم اقتصادی تاکنون نزدیک به 100میلیارد تومان هزینه شده و بهره‌برداری کامل از آن نیازمند 50 میلیارد تومان اعتبار است که با بهره برداری آن 800 فرصت شغلی جدید برای شهروندان درمیانی ایجاد می‌شود.

فرماندار درمیان با بیان اینکه درحال حاضر به 70 روستای شهرستان درمیان با تانکرآبرسانی می‌شود، افزود: برای تامین آب شرب مناطق روستایی شهرستان سه پرژوه اصلی کلاته ملا،فخرود و خونیک چهارتنگ تعریف شده و تاکنون 6 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری شده است که  تکمیل آن نیازمند بیش از 9 میلیارد تومان اعتبار است.

بشیری‌زاده تکمیل محورهای مواصلاتی، بهره‌برداری کامل از بیمارستان 24 تختخوابی اسدیه، تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی، توسعه بازارچه مرزی میل 73، تکمیل دانشگاه پیام نور اسدیه، تکمیل پروژه برق‌رسانی به معادن گزیک را از دیگر اولویت‌های کاری در شهرستان درمیان برشمرد و افزود: امنیت پایدار در گرو ارتقاء سطح معیشتی و رفاهی و اشتغال مرزنشینان و جلوگیری از مهاجرت ساکنان نوار مرزی به سایر نقاط است.

وی با اشاره به حضور پر شور  و حماسی مرم شهرستان درمیان در مراسم استقبال از رئیس جمهوری و هیأت دولت افزود: مرزنشینان غیور درمیانی با استقبال باشکوه از رئیس جمهور و هیأت دولت یک بار دیگر پشتیبانی و حمایت خود را از دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.