کدخبر: ۳۷۰۱۲
۱٦ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:٤۳
چاپ

استاندار خراسان جنوبی:

شهداء متعلق به یک نسل و یک قشر خاص نیستند / این امنیت و صلابت به برکت حضور و وجود شهدا و خانواده‌های معظم آنهاست

شهداء متعلق به یک نسل و یک قشر خاص نیستند / این امنیت و صلابت به برکت حضور و وجود شهدا و خانواده‌های معظم آنهاست

بیرجندرسا-استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز ایران به عنوان یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا مورد توجه قرار دارد، گفت: اگر شهدا و خانواده های آنها نبودند، امروز ایران به عنوان یک کشور مقتدر و قدرتمند نمی‌توانست در عرصه‌های مختلف به ایفای نقش بپردازد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی, وجه‌الله خدمتگزار در دیدار با مادران شهدای جنگ تحمیلی استان اظهار داشت: اینکه امروز ایران کشوری مقتدر در دنیا است به برکت جان‌فشانی‌های شهدا، آزادگان، رزمندگان، بسیجیان و مقاومت خانواده‌های آنها است.

وی خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را افتخاری بزرگ برای مسئولان و مدیران در بخش‌های مختلف دانست و تصریح کرد: تمامی مدیران و مسئولان باید با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های کاری و اداری خود در راستای خدمت به خانواده‌های شهداء و ایثارگران تلاش کنند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: خانواده‌های مکرم شهداء، عزیزترین اعضای خانواده خود را تقدیم اسلام، انقلاب اسلامی، قرآن و امام راحل (ره) کردند که این امر از قلبی مطمئن و ایمانی راسخ سرچشمه می‌گیرد.

خدمتگزار بیان کرد: خدمتی که خانواده‌های شهداء به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی کردند دارای اجری الهی و پاداشی اخروی است چرا که آنها به مسیری که انتخاب کرده بودند ایمان و اعتقاد قلبی داشته و هیچگاه از این انتخاب پشیمان و نادم نشدند.

وی تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدایی که در این استان زندگی می‌کنند نیز انسان‌هایی متدین و قانع هستند که با کمترین توقعات بیشترین خدمت را به نظام و انقلاب انجام داده‌اند.

مقام عالی دولت در خراسان جنوبی به نقش شهدا در اقتدار و قدرت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف در دنیای امروز اشاره کرد و افزود: اگر شهدا و خانواده های آنها نبودند، امروز ایران به عنوان یک کشور مقتدر و قدرتمند نمی‌توانست در عرصه‌های مختلف به ایفای نقش بپردازد.

خدمتگزار با بیان اینکه امروز ایران به عنوان یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا مورد توجه قرار دارد، گفت: این امنیت و صلابت به برکت حضور و وجود شهدا و خانواده‌های معظم آنها است که آن را با نثار جان خود برای ما به ارمغان آورده‌اند.

وی به نقش خانواده‌ها و فرزندان شهدا در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: این افراد با تاسی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند و در راه صیانت از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک لحظه غفلت نمی‌کنند و در صحنه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی منشاء خدمات ارزشمندی هستند.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: ما از خانواده‌های شهدا و ایثارگران همواره درس دین‌داری، مقاومت، ایستادگی، فداکاری، حمایت و حضور در صحنه‌های مختلف را آموخته و برای ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم روحیه می‌گیریم.

خدمتگزار با بیان اینکه مسئولان تکلیف دارند همواره و در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌ها ادامه دهنده راه شهدا باشند، گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و در خدمت به خانواده‌های آنها باید از تمام امکانات اداری و اجرایی خود استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شهدا در قلب و دل ملت ایران قرار دارند، افزود: شهداء متعلق به یک نسل و یک قشر خاص نیستند بلکه این افراد سرمایه‌های ارزشمندی هستند که متعلق به همه ملت ایران بوده و برای تمامی اقشار جامعه الگو هستند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.