کدخبر: ۳۳۳۰۵
۰٦ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۹
چاپ

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان‌جنوبی:

اجرای طرح هادی در 697 روستا خراسان جنوبی

اجرای طرح هادی در 697 روستا خراسان جنوبی

بیرجند رسا-مدیرکل بنیاد مسکن خراسان‌جنوبی با بیان اینکه 553 روستا در سطح این استان فاقد طرح هادی است، گفت: برای اجرای طرح هادی در این روستاها 145 میلیارد تومان اعتبار نیاز است

به گزارش خبرنگار   پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا ، علی‌اصغر آسمانی‌مقدم شامگاه چهارشنبه در جلسه بررسی و پیگیری حضور معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور به خراسان‌جنوبی اظهار داشت: بر اساس اصلاح ماده (8) قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن دولت مکلف است به منظور بهبود وضعیت روستاها برای تمامی روستاهای بالای 25 خانوار طرح هادی تهیه کند.

وی با اشاره به وجود 907 روستای بالای 25 خانوار جمعیت در سطح استان، تصریح کرد: از این تعداد، طرح هادی در 697 روستا انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان‌جنوبی با بیان اینکه 210 روستای استان فاقد طرح هادی هستند، گفت: در صورت اختصاص 2 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار، آمادگی داریم تا پایان سال‌جاری طرح هادی در این روستاها انجام شود. طرح هادی 120 روستا در سطح استان نیمه‌تمام باقی مانده است.

وی با بیان اینکه برای اتمام طرح هادی این روستاها 20 میلیارد تومان نیاز است، ادامه داد: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز تعهد می‌کنیم این روستاها تا پایان سال‌جاری از اجرای طرح هادی برخوردار شوند. در حال حاضر طرح هادی در 553 روستا در سطح استان اصلا اجرا نشده است. برای اجرای این طرح در این روستاها 145 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.