کدخبر: ۸٤۷٤۱
۰٦ اردیبهشت ۱٤۰۳ ساعت ۱۲:۵۵
چاپ

توقیف ۱۰ خودرو سوختکش در بیرجند

بیرجندرسا-رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ۱۰ دستگاه خودرو سوختکش در بیرجند توقیف و سه هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله دهقان روز پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، هنگام کنترل خودروها در ورودی شهرستان بیرجند به ۶ دستگاه خودرو شوتی و چهار دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از خودروها، مقدار سه هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق و خارج از شبکه توزیع به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: در این رابطه ۱۰ دستگاه خودرو توقیف و ۱۰ نفر متهم دستگیر که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

پربیننده ترین ها

آخرین اخبار