کدخبر: ۸٤۷۳۲
۰٦ اردیبهشت ۱٤۰۳ ساعت ۱۱:۱۷
چاپ

مسدود شدن برخی جاده‌های خراسان جنوبی در اثر سیلاب

بیرجندرسا- رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: اکنون محورهای شهداد - نهبندان، زیرکوه - آهنگران، زیرکوه - آبیز و زیرکوه به شاهرخت به دلیل بارش شدید باران و سیلاب مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا رضایی روز پنجشنبه اعلام کرد: همچنین تردد در محورهای دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند به علت تخریب بخشی از بدنه راه و محور چاهداشی به دهسلم فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان پذیر است.

وی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آنها خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی هم گفت: محور حاجی آباد - زیرکوه و حاجی آباد - آهنگران به دلیل وقوع سیل در شهرستان زیرکوه مسدود است.

اسدالله جلال‌زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: البته در برخی جاده‌های روستایی این شهرستان به دلیل حجم بالای بارش‌ها، وقوع سیلاب و عبور آب از آبنماها را داریم که باید رانندگان با احتیاط عبور کنند.

وی بیان کرد: سیل در ۴۸ ساعت گذشته خسارت‌های زیادی به جاده‌های استان وارد کرده که در حال حاضر برآورد آن امکان پذیر نیست.

مدیرکل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: اکنون ۲۲۰ راهدار با ماشین آلات راهداری در محورهای درگیر استان، اقدام به ترمیم و بازگشایی مسیر می‌کنند.

وی افزود: در صورت فروکش کردن آب در آبنماها بلافاصله راهداران نسبت به بازگشایی و لایروبی جاده‌ها اقدام می‌کنند.