کدخبر: ۳۷٦۰٤
۰۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۱۵
چاپ

مزگی نژاد:

حماسه 9 دی ثابت کرد که اگر شما مقابل اسلام و انقلاب بایستید ماهم مقابل تمام دنیای شما خواهیم ایستاد

حماسه 9 دی ثابت کرد که اگر شما مقابل اسلام و انقلاب بایستید ماهم مقابل تمام دنیای شما خواهیم ایستاد

بیرجندرسا-معاون سیاسی و امنیتی سپاه انصار الرضا(ع)تصریح کرد: مردم برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی ,خون شهدا و ولایت فقیه بود که با حضور پر شور خود در 9 دی به دشمنان ثابت و اعلام کردند که اگر مقابل انقلاب بایستید ماهم مقابل دنیای شما خواهیم ایستاد و باحضور پر شور و صلابت خود حماسه 9 دی 88 را رقم زدند.

مهدی مزگی نژاد در گفتگو با خبرنگار بیرجند رسا، شکل گیری فتنه 88 را تیر پنهان دشمنان انقلاب دانست و اظهار کرد:  انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری بود که طبق معمول همه انتخابات تعدادی از کاندیداها که تاییدیه شورای نگهبان را گرفته بودند وارد میدان شدند.

وی با تاکید بر اعتراض نکردن قانونی کاندیدا های ریاست جمهور اظهار کرد:زمانی که جریانات و کاندیدا ها احساس کردند نتوانستند رای ملت را به طرف خود جلب کنند شروع به شعار تقلب و ابطال انتخابات زدند.

  مزگی نژاد با اشاره به سوء استفاده کردن دشمنان انقلاب از تمکین نکردن کاندیدا ها خاطر نشان کرد: دشمنان این مرزو بوم  با آوردن اوباش , منافقین, افراد سودجو جریان وصحنه خیابانی را علیه انقلاب شکل دادند.

وی ادامه داد: این افراد سه گروه بودند دسته اول بازی سازان که همان استکبار جهانی در رده آمریکا و انگلیس بودند, دسته دوم  بازیگران که در داخل کشور همکاری کردند و راهکارهایی را که بازی سازان ارائه داده بودن اجرایی کردند ودسته سوم بازی خوردگان، افرادی که گول بازی, بازی سازان را خورده و با سوء استفاده جریانات انتخابات، فتنه 88 را به راه انداختند.

معاون سیاسی سپاه انصار الرضا(ع) با اشاره به تشکیل کمیته صیانت آرا توسط افرادی خاطر نشان کرد:افرادی با شعار تقلب در انتخابات و مابرنده انتخابات هستیم و با تشکیل کمیته صیانت آرا و حمله به حوزه مقاومت بسیج برای به دست آوردن سلاح ومهمات, حمله به نیروی انتظامی ,آتش کشاندن خودروها و کیوسک ها آتش فتنه را شعله ورتر کردند.

وی با اشاره به نقش بسیج در حفاظت از انقلاب گفت: بسیج  با عنایت بر رهنمود های مقام معظم رهبری و با درایتی که فرماندهان به خرج دادند توانستند بر فتنه فائق آمده و فتنه گران را از صحنه خارج کنند.

مزگی نژاد در خصوص خطاب کردن سران فتنه به مفسد فی الارض عنوان کرد: بنا برقانون کشوری کسانی که علیه امنیت ملی کشور اقدام کرده و دست به آشوب بزنند در واقع محارب محسوب شده و حکم آن ها اعدام است .

وی ادامه داد: ولی نظام اسلامی با رافت با این افراد برخورد کرده و فعلا آنها را فقط در حد حصر خانگی مجازات کرده است.

مزگی نژاد بیان کرد :آقایان خاتمی, هاشمی و فرزندانش جزء بازیگران صحنه بودند بازی خوردگان کسانی بودند که آتش زدند سر وصدا کردند و بازی سازان هم همان خارجی های پشت صحنه هستند که در هیچ زمان نباید از آنها غافل شد.

وی با تاکید بر اینکه نظام با کسی دشمنی ندارد و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در سال 74 در لشکر محمد رسول ا.. که بر جذب حداکثری ودفع حداقلی تاکید داشتند تصریح کرد: در خواست نظام از این افراد این بود و هست که توبه کنند و به دامان انقلاب اسلامی برگردند، که متاسفانه  تا به امروز حاضر به توبه نشدند و از نظر نظام این افراد مجرم اند و باید مجازات شوند.

 وی ضربه به سرمایه اجتماعی نظام, خسارات ولطمات عاطفی در جامعه, ضربه حیثیتی به نظام (مطرح کدن تقلب),همکاری با دشمنان خارجی نظام (بازی سازان), اردو کشی خیابانی و... را از جمله جرم های این افراد دانست.

مزگی نژاد در خصوص 9دی اظهار کرد: با پیش آمدن محرم وعاشورا ,افرادی به مجالس امام حسین(ع) حمله ور شدند وبا به آتش کشیدن حسینیه ها و تخریب آن, به سید وسالار شهیدان توهین کردند که این باعث خشم ملت شد.

معاون سیاسی سپاه انصار الرضا(ع) ادامه داد: مردم برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی ,خون شهدا و ولایت فقیه بود که با حضور پر شور خود در 9 دی  به دشمنان ثابت و اعلام کردند که اگر مقابل انقلاب بایستید ماهم مقابل دنیای شما خواهیم ایستاد و با حضور پر شور و صلابت خود حماسه 9 دی 88 را رقم زدند.

مزگی نژاد  ضمن اشاره به نقش همیشگی علما در خط مقدم نظام خاطر نشان کرد: حضورعلما در حادثه 9 دی باعث خاموشی سخنان کذب فتنه گران در مورد انقلاب و نظام شد و به جهانیان نشان دادند که مردم با رهبری و ولایت همیشه در صحنه بوده و خواهد بود.
وی در پایان  با اشاره به نام گذاری 9 دی به عنوان روز بصیرت خاطر نشان کرد: مردم با بصیرت وهوشیاری کامل در راهپیمایی 9 دی شرکت کردند و نشان دادند عاشقانه تا آخرین نفس پشتیبان نظام جمهوری اسلامی خود بوده و خواهند ماند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها