بیرجندرسا-سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یکی به من بگوید در این همه سال چرا محمد مایلیکهن با من خصومت دارد؟!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از فارس, در بیستیمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها درباره به زندان رفتن محمد مایلیکهن گفت: من بحثی دراین باره ندارم و قانون همه چیز را مشخص میکند. من پیش از این یکبار از شکایتم گذشت کردم آن هم زمانی بود که او به جای من سرمربی تیم ملی شد و او به همین دلیل نمیتوانست فعالیت کند که من گذشت کردم دفعه بعدی محکوم شد که آن را به جزای نقدی تبدیل کردند و آن را خرید.
وی ادامه داد: مطمئنا مردم هم از این وضعیت خسته شدند و من و خانوادهام هم از این وضعیت خسته شده بودیم و دادگاه حقانیت را مشخص کرد و متاسفانه هنوز که هنوز است آقایان میگویند سر صحبتهایمان هستیم و برای من سوال است که در این مملکت صحت و سقم حرفها را چه کسی مشخص میکند؟ البته دادگاه تجدیدنظر هم او را محکوم کرد و نتوانست یکی از حرفهایش را که در رسانهها برعلیه من زده بود ثابت کند. سوالی که من دارم که برای خودم هم سوال است و دیروز از جلالی هم پرسیدم این بود که یک نفر به من بگوید او چه خصومتی با من دارد؟ چه چیزی است که در این چند سال به پای من میپیچد؟ شاید بدانم و بفهمم که منبع و منشا این مسائل کجاست و به پیر و پیغمبر نمیدانم چرا او با من مشکل دارد!
سرمربی سابق پرسپولیس درباره اینکه خیلیها انتظار داشتند او از شرایط به وجود آمده گذشت کند تصریح کرد: من احترام خاصی برای همه قائلم و این همه مصاحبهای که ایشان علیه من کرده یکی را هم نتوانست ثابت کند. من از همه همکاران خوبم یک سوال دارم. موقعی که این همه ایشان علیه من صحبت کرد چرا یک نفر مصاحبه نکرد و از او نخواست که علیه من صحبت نکند؟ او این همه درباره خودم و خانوادهام حرف زد پس چرا آن زمان کسی صحبت نکرد؟ این در حالی است که متاسفانه هیچ کدام از همکاران من این کار را نکردند و شاید به ندرت کسی این حرفها را زد اما الان این حق طبیعی من و خانوادهام است که کسی که هنوز اظهار ندامت نکرده براساس قانون با او رفتار شود.
دایی درباره اینکه مردم انتظار داشتند او بازهم گذشت کند خاطرنشان کرد: اگر کسی اظهار ندامت کند ما میتوانیم گذشت کنیم اما وقتی آقایان هنوز روی حرفهای بیپایه و اساسشان هستند چرا باید رضایت بدهم؟ که بیایند روی حرفهای بیاساسشان باقی بمانند.
وی در پاسخ به این سوال که فکر میکنید پس از پایان این چهار ماه محکومیت مایلیکهن دیگر علیه شما مصاحبه نخواهد کرد افزود: آن زمان دیگر عالم و آدم و زمین و زمان میفهمند که او منافع دیگری را دنبال میکند و مطمئنا اگر دوباره صحبتهایش را تکرار کند قانون تصمیم دیگری درباره او خواهد گرفت.
سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص اینکه عده ای از همبازیان سابق وی اظهارنظرهایی مبنی بر اینکه روز سیاه فوتبال با زندان رفتن مایلی کهن رقم خورده تصریح کرد: نظر آنها محترم است و نظرشان را گفتهاند اما به نظرم آنها نمی توانند خودشان را جای من بگذارند آنها باید خودشان را جای من بگذارند و این همه تهمت و توهین بشنوند. فکر میکنم بیشتر از 15 سال است که او چنین صحبتهایی مطرح میکند و از جام جهانی 2006 این صحبتها شدت پیدا کرد و خدا را شاکرم که دراین سه بار که بحث ما به دادگاه کشیده او یکبار هم تبرئه نشده و اگر یکبار تبرئه میشد مردم میفهمیدند که حداقل یک درصد حق با اوست اما نمیشود که ما دهانمان را باز کنیم و هرچه دلمان خواست بگوییم. بگوییم کدام معلمین یا مربی را دیدید که چنین رفتاری کرده باشد؟ کدام مربی یا معلمی را دیدی که شاگردش موفق شده و پیشرفت کرده اما به آن افتخار نکرده باشد؟ یک مربی وقتی شاگردش موفق میشود به آن افتخار میکند اما من هرچقدر موفقتر شدم معلم من بدتر با من سر ناسازگاری گذاشت و هزار حرف و حدیث پیش آورد که خدا را شکر میکنم که حرفهایی که زد همه مردم دیدند که بیپایه و اساس بوده است.
وی ادامه داد: موقعی که او لباس رفتگران عزیزمان را پوشید و به انزلی رفت همین شما خبرنگاران کلی گزارش تهیه کردید اما او با نیت دیگری این کار را انجام داد و همه کار کرد تا من را مقابل رفتگران عزیز قرار دهد. او می خواست من را پیش مردم خراب کند اما خود شما خبرنگاران به این مسائل نپرداختید اما چون سوژه خوبی برای شما خبرنگاران بود حتی به آن دامن هم زدید. متاسفانه من مجبورم تصمیمی که قانون گرفته تا زمانی که او اظهار پشیمانی نکند و از خانوادهام عذرخواهی نکند را بپذیرم و به آن عمل کنم.
دایی درباره اینکه ایا پیش از این با مربیان یا معلمان سابقش هم دچار چنین مشکلی شده بود یا نه گفت: این همه من معلم و مربی داشتم شما ببینید من کی و کجا با کسی به مشکل خوردم؟
وی در پاسخ به سوالی درباره شکایت وزارت ورزش از خودش و اینکه دیروز اعلام شد قصد انصراف از شکایت را دارند اما پس از مصاحبه دایی با خبرگزاری فارس اعلام کردند که روی شکایتشان باقی میمانند ادامه داد: من دنبال این هستم که آنها شکایتشان را پیگیری کنند و متاسفم که میگویند درباره موضوع مایلیکهن شکایتم را پس بگیرم آنها هم شکایتشان را پس میگیرند هرچند که صحت و سقم این مسئله را نمیدانم اما من دنبال رضایت نیستم. علی دایی به دنبال این است که حقایق را به مردم نشان دهد. برنامه نود این هفته خیلی چیزها را نشان داد وخیلی از حقایق را روشن کرد. بیشتر از این نمیشد دست خیلیها را رو کرد. من دیروز با خبرگزاری فارس مصاحبه کردم و گفتم موقعی که راجع به دستیار من جلسه میگذارند و درباره آن صحبت میکنند فکر میکنید راجع به من نظر ندادند؟! من در آن برنامه هم گفتم و دیروز هم در مصاحبهام اعلام کردم که آقایان به جان هم افتادهاند و آنقدر مدارک به من دادهاند که مطمئن باشید من دوست دارم آنها شکایتشان را پیگیری کنند و اگر آنها کوتاه بیایند من کوتاهبیا نیستم.
دایی خاطرنشان کرد: من خیلی چیزها شنیدم که یک صدم آن را هم نگفتم و قرار هم نیست خیلی از مسائل نیز باز شود اما اگر قرار باشد آقایان حرفهای ناحقشان را ادامه دهند خیلی از حرفها و مدارکی که دارم را در اختیار مردم قرار میدهم تا همه چیز را بدانند.
وی در پاسخ به این سوال که فکر میکنید چرا وزارت ورزش با شما دچار مشکل شده تصریح کرد: من کاری به این مسائل ندارم و این تصمیمات مدیریتی است و وزیر ورزش حق دارد که به عنوان رئیس مجمع تصمیم بگیرد اما صحبتهایی که من سال قبل انجام دادم به مذاق خیلیها خوش نیامد.
در بیستیمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها درباره به زندان رفتن محمد مایلیکهن گفت: من بحثی دراین باره ندارم و قانون همه چیز را مشخص میکند. من پیش از این یکبار از شکایتم گذشت کردم آن هم زمانی بود که او به جای من سرمربی تیم ملی شد و او به همین دلیل نمیتوانست فعالیت کند که من گذشت کردم دفعه بعدی محکوم شد که آن را به جزای نقدی تبدیل کردند و آن را خرید.
وی ادامه داد: مطمئنا مردم هم از این وضعیت خسته شدند و من و خانوادهام هم از این وضعیت خسته شده بودیم و دادگاه حقانیت را مشخص کرد و متاسفانه هنوز که هنوز است آقایان میگویند سر صحبتهایمان هستیم و برای من سوال است که در این مملکت صحت و سقم حرفها را چه کسی مشخص میکند؟ البته دادگاه تجدیدنظر هم او را محکوم کرد و نتوانست یکی از حرفهایش را که در رسانهها برعلیه من زده بود ثابت کند. سوالی که من دارم که برای خودم هم سوال است و دیروز از جلالی هم پرسیدم این بود که یک نفر به من بگوید او چه خصومتی با من دارد؟ چه چیزی است که در این چند سال به پای من میپیچد؟ شاید بدانم و بفهمم که منبع و منشا این مسائل کجاست و به پیر و پیغمبر نمیدانم چرا او با من مشکل دارد!
سرمربی سابق پرسپولیس درباره اینکه خیلیها انتظار داشتند او از شرایط به وجود آمده گذشت کند تصریح کرد: من احترام خاصی برای همه قائلم و این همه مصاحبهای که ایشان علیه من کرده یکی را هم نتوانست ثابت کند. من از همه همکاران خوبم یک سوال دارم. موقعی که این همه ایشان علیه من صحبت کرد چرا یک نفر مصاحبه نکرد و از او نخواست که علیه من صحبت نکند؟ او این همه درباره خودم و خانوادهام حرف زد پس چرا آن زمان کسی صحبت نکرد؟ این در حالی است که متاسفانه هیچ کدام از همکاران من این کار را نکردند و شاید به ندرت کسی این حرفها را زد اما الان این حق طبیعی من و خانوادهام است که کسی که هنوز اظهار ندامت نکرده براساس قانون با او رفتار شود.
دایی درباره اینکه مردم انتظار داشتند او بازهم گذشت کند خاطرنشان کرد: اگر کسی اظهار ندامت کند ما میتوانیم گذشت کنیم اما وقتی آقایان هنوز روی حرفهای بیپایه و اساسشان هستند چرا باید رضایت بدهم؟ که بیایند روی حرفهای بیاساسشان باقی بمانند.
وی در پاسخ به این سوال که فکر میکنید پس از پایان این چهار ماه محکومیت مایلیکهن دیگر علیه شما مصاحبه نخواهد کرد افزود: آن زمان دیگر عالم و آدم و زمین و زمان میفهمند که او منافع دیگری را دنبال میکند و مطمئنا اگر دوباره صحبتهایش را تکرار کند قانون تصمیم دیگری درباره او خواهد گرفت.
سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص اینکه عده ای از همبازیان سابق وی اظهارنظرهایی مبنی بر اینکه روز سیاه فوتبال با زندان رفتن مایلی کهن رقم خورده تصریح کرد: نظر آنها محترم است و نظرشان را گفتهاند اما به نظرم آنها نمی توانند خودشان را جای من بگذارند آنها باید خودشان را جای من بگذارند و این همه تهمت و توهین بشنوند. فکر میکنم بیشتر از 15 سال است که او چنین صحبتهایی مطرح میکند و از جام جهانی 2006 این صحبتها شدت پیدا کرد و خدا را شاکرم که دراین سه بار که بحث ما به دادگاه کشیده او یکبار هم تبرئه نشده و اگر یکبار تبرئه میشد مردم میفهمیدند که حداقل یک درصد حق با اوست اما نمیشود که ما دهانمان را باز کنیم و هرچه دلمان خواست بگوییم. بگوییم کدام معلمین یا مربی را دیدید که چنین رفتاری کرده باشد؟ کدام مربی یا معلمی را دیدی که شاگردش موفق شده و پیشرفت کرده اما به آن افتخار نکرده باشد؟ یک مربی وقتی شاگردش موفق میشود به آن افتخار میکند اما من هرچقدر موفقتر شدم معلم من بدتر با من سر ناسازگاری گذاشت و هزار حرف و حدیث پیش آورد که خدا را شکر میکنم که حرفهایی که زد همه مردم دیدند که بیپایه و اساس بوده است.
وی ادامه داد: موقعی که او لباس رفتگران عزیزمان را پوشید و به انزلی رفت همین شما خبرنگاران کلی گزارش تهیه کردید اما او با نیت دیگری این کار را انجام داد و همه کار کرد تا من را مقابل رفتگران عزیز قرار دهد. او می خواست من را پیش مردم خراب کند اما خود شما خبرنگاران به این مسائل نپرداختید اما چون سوژه خوبی برای شما خبرنگاران بود حتی به آن دامن هم زدید. متاسفانه من مجبورم تصمیمی که قانون گرفته تا زمانی که او اظهار پشیمانی نکند و از خانوادهام عذرخواهی نکند را بپذیرم و به آن عمل کنم.
دایی درباره اینکه ایا پیش از این با مربیان یا معلمان سابقش هم دچار چنین مشکلی شده بود یا نه گفت: این همه من معلم و مربی داشتم شما ببینید من کی و کجا با کسی به مشکل خوردم؟
وی در پاسخ به سوالی درباره شکایت وزارت ورزش از خودش و اینکه دیروز اعلام شد قصد انصراف از شکایت را دارند اما پس از مصاحبه دایی با خبرگزاری فارس اعلام کردند که روی شکایتشان باقی میمانند ادامه داد: من دنبال این هستم که آنها شکایتشان را پیگیری کنند و متاسفم که میگویند درباره موضوع مایلیکهن شکایتم را پس بگیرم آنها هم شکایتشان را پس میگیرند هرچند که صحت و سقم این مسئله را نمیدانم اما من دنبال رضایت نیستم. علی دایی به دنبال این است که حقایق را به مردم نشان دهد. برنامه نود این هفته خیلی چیزها را نشان داد وخیلی از حقایق را روشن کرد. بیشتر از این نمیشد دست خیلیها را رو کرد. من دیروز با خبرگزاری فارس مصاحبه کردم و گفتم موقعی که راجع به دستیار من جلسه میگذارند و درباره آن صحبت میکنند فکر میکنید راجع به من نظر ندادند؟! من در آن برنامه هم گفتم و دیروز هم در مصاحبهام اعلام کردم که آقایان به جان هم افتادهاند و آنقدر مدارک به من دادهاند که مطمئن باشید من دوست دارم آنها شکایتشان را پیگیری کنند و اگر آنها کوتاه بیایند من کوتاهبیا نیستم.
دایی خاطرنشان کرد: من خیلی چیزها شنیدم که یک صدم آن را هم نگفتم و قرار هم نیست خیلی از مسائل نیز باز شود اما اگر قرار باشد آقایان حرفهای ناحقشان را ادامه دهند خیلی از حرفها و مدارکی که دارم را در اختیار مردم قرار میدهم تا همه چیز را بدانند.
وی در پاسخ به این سوال که فکر میکنید چرا وزارت ورزش با شما دچار مشکل شده تصریح کرد: من کاری به این مسائل ندارم و این تصمیمات مدیریتی است و وزیر ورزش حق دارد که به عنوان رئیس مجمع تصمیم بگیرد اما صحبتهایی که من سال قبل انجام دادم به مذاق خیلیها خوش نیامد.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930821000204#sthash.QefGDJ8o.dpuf
پربیننده ترین ها
امام جمعه بیرجند:عید در فرهنگ اسلام یک امر قراردادی و ظاهری نیست بلکه حقیقتی برای بازگشت انسان به خدا و ورود به مسیر ولایتالله است
افتتاح هشت پروژه بازآفرینی شهری با اعتبار ۳۸۰ میلیارد ریال در خراسان جنوبی
رشد ۱۰۰ درصدی اعتبارات ستاد بازآفرینی شهری خراسان جنوبی
قبولی ۴۹ نجاتگر خراسان جنوبی در آزمون اعطا و ارتقای درجه هلالاحمر
لزوم ثبت کالاها در سامانه جامع انبارها/ برخورد قاطع دستگاه قضا با محتکران
رکورد زنی گرما اوایل هفته آینده در خراسان جنوبی
تشییع پیکر شهید جانباز سرافراز ۷۰ درصد فردا در بیرجند
دانشگاه بیرجند توسعه علمی خراسان جنوبی را با رشتههای مسالهمحور دنبال میکند
فرماندار: خوسف به قطب انرژیهای پاک در خراسان جنوبی تبدیل شده است
انعقاد ۱۹ تفاهمنامه همکاری مدیریت بحران با بخش خصوصی در خراسان جنوبی
به روز رسانی تعرفه بیمه طیور از سوی صندوق بیمه کشاورزی
امام جمعه بیرجند: بزرگترین مانع عمل به قرآن، غفلت و غرور انسان است
انجام ۲۹ هزار و ۸۱۱ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان جنوبی
واریز ۱۶۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مالیات متناسبسازی حقوق بازنشستگان در خراسان جنوبی
افتتاح نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی در طبس
آخرین اخبار
خراسان جنوبی در آستانه تبدیل شدن به قطب گلخانه و تیلاپیای کشور
اعلام محدودیتهای ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در بیرجند
۲۲۰۰ کیلومتر از محورهای خراسان جنوبی خطکشی شد
یک فوتی و ۳ مصدوم در اثر واژگونی سواری پژو۴۰۵
آموزش ۱۲ هزار نفر در طرح هلالاحمر در مساجد خراسان جنوبی
تداوم هشدار سطح نارنجی تا پنجشنبه (۴ تیر) در خراسان جنوبی
همافزایی جامعه حقوقی و دستگاه قضا، مسیر تحقق عدالت را هموار میکند
۲ هزار و ۲۵۳ وسیله نقلیه هنجارشکن در خراسان جنوبی توقیف شد
ازسرگیری پروازهای "اروان" در مسیر تهران - بیرجند - تهران
خانی: توجه به محیط زیست در محرم مصداق امر به معروف و نهی از منکر است
شتابگیری بهسازی کریدور چابهار - مشهد با اجرای ۶ پروژه فعال در خراسان جنوبی
تأکید بر تقویت مدیریت محلهمحور برای کاهش آسیبهای اجتماعی
تداوم وزش باد شدید در خراسان جنوبی در اولین هفته تابستان
چالشهای بهزیستی شهرستانهای خراسان جنوبی به سازمان منتقل میشود
امام جمعه بیرجند: مهمترین مسئله امروز، تبیین و تبلیغ است