کدخبر: ٤۲۸۹۱
۱۷ آذر ۱۳۹٤ ساعت ۱۳:۳۲
چاپ

خدمتگزار:

دانشجویان بازوان قوي براي تصميم گيرندگان و مشاوريني امين براي مديران هستيد

دانشجویان بازوان قوي براي تصميم گيرندگان و مشاوريني امين براي مديران هستيد

بیرجندرسا- استاندار دانشجويان را نسلي پويا،معتمد و متعهد دانست و افزود: شما دانشجويان به عنوان كساني كه علاقه مند به پيشرفت و توسعه كشور هستند بازوان قوي براي تصميم گيرندگان و مشاوريني امين براي مديران هستيد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، وجه اله خدمتگزار استاندار خراسان جنوبی درديدار تشكلهاي دانشجويي استان با اشاره به اینکه دانشجويان سرمايه هاي ارزشمند نظام اسلامي هستند عنوان کرد: دانشجويان به عنوان ذخاير ارزشمند نظام،آينده سازان و مديران آينده اين كشور هستند.
وي با بيان اينكه بايد تلاش كنيم محيط دانشگاه،محيطي بانشاط و اميدواركننده باشد گفت:مسئولين دانشگاه بايد زمينه را بگونه اي فراهم كنند كه دانشجويان به جز تحصيل علم و دانش هيچ گونه نگراني و دغدغه اي نداشته باشند.
استاندار دانشجويان را نسلي پويا،معتمد و متعهد دانست و افزود: شما دانشجويان به عنوان كساني كه علاقه مند به پيشرفت و توسعه كشور هستند بازوان قوي براي تصميم گيرندگان و مشاوريني امين براي مديران هستيد.
وي با بيان اينكه آماده استفاده از نظرات و پيشنهادات دانشجويان در زمينه هاي مختلف هستيم گفت:دستگاه هاي اجرايي و مديران در بخش هاي مختلف بايد با تقويت ارتباط خود با دانشگاه ها از ظرفيت بي بديل دانشجويان استفاده كنند.
خدمتگزار ي به كمبود اعتبارات و منابع مالي در شرايط فعلي كشور اشاره كرد و افزود:قطعأ مي توان با همدلي ، برادري ،محبت و اخوت مشكلات قبلي را پشت سر گذاشت و به آينده درخشاني كه درانتظار كشور عزيزمان ايران است دست پيدا كنيم.
وي استفاده مطلوب و بهينه از امكانات و اعتبارات را مورد تأكيد قرار داد و افزود: قطعاً در بودجه سنواتي سال ۹۵ كه در حال نهايي شدن است به دانشگاه بيرجند و ساير مراكز آموزشي و دانشگاهي توجهي ويژه خواهيم كرد.
استاندار خراسان جنوبي در بخش ديگري از سخنان خود به برگزاري انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در سال جاري اشاره كرد و افزود: وزارت كشور به عنوان مجري برگزاري انتخابات، وظيفه برگزاري باشكوه و سالم انتخابات را برعهده دارد.
وي افزود: با توجه به اهميت موضوع انتخابات، همه بايد به پشتوانه قانون و مقررات در چارچوب هاي پذيرفته شده براي برگزاري انتخابات باشكوه، از تمام ظرفيت هاي موجود بهترين استفاده را ببرند و درجهت برگزاري انتخاباتي سالم و باحضور گسترده مردم تلاش كنند.
خدمتگزار تصريح كرد: مهمترين وظيفه برگزاركنندگان انتخابات حضور پرشور مردم و نيز اجراي دقيق قوانين واصله در اين زمينه است كه اميدواريم با برگزاري انتخابات در سال جاري برگ زرين ديگري بر اوراق پرافتخار اين استان افزوده شود.
وي محيط دانشگاه را محيط نقد و بررسي و تجزيه و تحليل دانست و ادامه داد: ما زمينه حضور و فعاليت تمامي سلايق پذيرفته شده نظام را در استان و دانشگاه ها فراهم ساخته و خواهيم ساخت تا همه بتوانند در يك فضاي سالم و توأم با همدلي و احترام به ارائه ديدگاه ها و برنامه هاي كاري خود بپردازند.
استاندار در استان تقويت ارتباطات دانشگاهي بين استان خراسان جنوبي و كشور افغانستان را مورد تأكيد ويژه قرار داد و افزود:در تفاهم نامه اي كه بين استانداران خراسان جنوبي و ولايت فراه افغانستان به امضاء رسيد تقويت ارتباطات دانشگاهي و حتي پذيرش دانشجو از كشور افغانستان مورد تأكيد دو طرف قرار گرفته است.
خدمتگزار،به ظرفيت گردشگري استان اشاره كرد و افزود:كوير به عنوان يك ظرفيت گردشگري بسيارخوب در استان مي تواند مورد توجه قرار گيرد.
وي خاطرنشان ساخت: مي توان از طريق برگزاري تورهاي كويرنوردي با همكاري دانشگاه هاي استان گام هاي موثري در اين زمينه برداشت

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها