کدخبر: ۸٤۹۱۳
۱۹ اردیبهشت ۱٤۰۳ ساعت ۱۵:۰۲
چاپ

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرکز خراسان جنوبی:

مردم مراقب شبهات فضای مجازی باشند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرکز خراسان جنوبی

بیرجندرسا-دادستان مرکز خراسان جنوبی گفت:بعضی از شبهه‌ها در فضای مجازی مطرح می‌شود که فلان ارگان و یا فلان مسئول طرفدار یک کاندید خاص است که این شبهات دروغ محض است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، حجت‌الاسلام علی نسایی صبح چهارشنبه در حاشیه ششمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی خراسان جنوبی به خبرنگاران اظهار کرد: مردم خراسان جنوبی مردمی ولایتمدار و همراه انقلاب و نظامی جمهوری اسلامی هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرکز خراسان جنوبی بیان کرد: در مرحله اول انتخابات مجلس میزان مشارکت مردم خراسان جنوبی در انتخابات بسیار خوب و دومین استان کشور از نظر بیشترین میزان مشارکت شدند.

نسایی ادامه داد: مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف جمعه این هفته ۲۱ اردیبهشت ماه برای انتخابات نماینده خود پای صندوق رأی خواهند رفت و به کاندید مورد نظر خود رأی خواهند داد.

وی با بیان اینکه مسئولین نظارتی و اجرایی نیز به وظیفه خود عمل خواهند کرد، یادآور شد: همه چیز از نظر امنیتی، اجرایی و … برای برگزاری دور دومین دور انتخابات مجلس در این سه شهرستان که یک حوزه انتخابیه محسوب می‌شود، مهیا خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی با بیان اینکه رأی مردم حق الناس است، گفت: ما تکلیف داریم که از این امانت و حق مردم به درستی حراست کنیم.

نسایی ادامه داد: بعضی از شبهه‌ها در فضای مجازی مطرح می‌شود که فلان ارگان و یا فلان مسئول طرفدار یک کاندید خاص است که ما در سیستم دادسرا بررسی کردیم و دریافتیم که این شبهات دروغ محض است.

وی یادآور شد: توصیه به نامزدهای مجلس این است کسی که می‌خواهد وارد مجلس قانونگذاری شود خود باید عمل کننده به قانون باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی یادآور شد: روز شنبه پایان رقابت‌ها است و همه باید همراه و کمک کننده کسی باشند با رأی مردم نماینده مجلس می‌شود.