کدخبر: ۳٤۹۲۵
۱۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۵
چاپ

درخت عجیب هزار ساله با دو میوه متفاوت در بشرویه +تصویر

درخت عجیب هزار ساله با دو میوه متفاوت در بشرویه +تصویر

بیرجندرسا- و در کنار زیبای های شگفت انگیز طبیعت، عمر بیش از هزار ساله درخت تنومند چنار با دو میوه متفاوت!! ،اهل تفکر را به حیرت وا می دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا به نقل از پیام بشرویه,  در شگفتی های آفرینش هستی گاهی به نشانه هایی برمی خوریم که قدرت لایزال الهی را بیش از گذشته نمودار می کند.

به هر گوشه ای از این دنیا که بنگریم آیتی از زیبایی خالق هستی هویداست از آفرینش کُرات و آسمان ها گرفته تا موجودات عجیب در اقیانوس های پهناور.

در خلق هر پدیده ای حکمتی نهفته است" وَ اَنْشَأَها بِلا اِحْتِذاء اَمثِلَةٍ اِمْتَثَلَها: و همه آنها را پدید آورد بی آنکه الگو و نمونه ای قبل از آن باشد.

و در کنار زیبای های شگفت انگیز طبیعت، عمر بیش از هزار ساله درخت تنومند  چنار با دو میوه متفاوت!! ،اهل تفکر را به حیرت وا می دارد.

"درخت چنار" با قدمت بیش از هزارسال و البته سرسبز در کنار حسینیه روستای رقه ازتوابع  شهرستان بشرویه الفت خاصی با نهر آبی گرفته که در این مدت او را سیراب ،زنده و البته سرسبز نگه داشته است.

 

قطر این درخت  تنومند قریب به 5 متر و  اطراف  تنه  به 15 متر می رسد!

هر چند که آدمیان این روزگار زخم های کاری بر پیکره باشکوه این مخلوق عجیب خدا نگاشته اند و تنه آن در اثر سهل انگاری سوخته شده است، ولیکن از دل این درخت زنده و قدیمی ،درخت متفاوت دیگری سبز شده است !!

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها

آخرین اخبار