کدخبر: ۱۴۴۷۸
۱۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۸
چاپ

بازخوانی یک یادداشت:

شهادت یا رحلت!

شهادت یا رحلت!

بیرجند رسا- شگفت آور است که با وجود مستندات متعدد قرآنی، روایی و تاریخی؛ عموم مردم به غلط تصور می کنند که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله با مرگ طبیعی از دنیا رفته اند! و متأسفانه این هم از مظلومیت های پیامبر در میان ما مسلمانان است.

پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا، به مناسبت شهادت پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله به انتشار یادداشتی پیرامون این مسئله می پردازد. یادداشتی که قبلا به مناسبت روز قدس انتشار یافته بود.

54

اینک به برخی از این مستندات که معمولا کمتر به آن ها اشاره شده است می پردازیم:

1. لَقَدْ أَخَذْنَا مِيثَاقَ بَنِي إِسْرَائِيلَ وَأَرْسَلْنَا إِلَيْهِمْ رُسُلًا كُلَّمَا جَاءهُمْ رَسُولٌ بِمَا لاَ تَهْوَى أَنْفُسُهُمْ فَرِيقًا كَذَّبُواْ وَفَرِيقًا يَقْتُلُونَ (مائده/70)

در این آیه شریفه فعل «یقتلون» به شکل مضارع آمده است و همگان می دانند که به معنای «می کشند» است البته جای تعجب دارد که چرا برخی مترجمین و مفسرین آن را به معنای «می کشتند» گرفته اند! به نظر می رسد این دسته از دانشمندان قرآن را با ذهنیات اشتباه خود ترجمه کرده و مرگ طبیعی پیامبر را مسلم پنداشته اند. در حالی که اگر پیامبر با شهادت از دنیا نرفته بودند این فعل هم باید مانند «کذبوا» به شکل ماضی (قتلوا) ذکر می شد.

مضارع آمدن این فعل آن هم درشرایطی که تنها پیامبر حاضر در زمان نزول قرآن پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله بوده اند به صراحت گویای این حقیقت تلخ است که پروژه ترور توسط قوم بنی اسرائیل (یهودیان مدینه) هنوز ادامه داشته و ایشان موفق به ترور پیامبر شده اند.

آیات مشابه دیگری این معنا را تأیید می کنند از جمله:

2. وَلَقَدْ آتَيْنَا مُوسَى الْكِتَابَ وَقَفَّيْنَا مِن بَعْدِهِ بِالرُّسُلِ وَآتَيْنَا عِيسَى ابْنَ مَرْيَمَ الْبَيِّنَاتِ وَأَيَّدْنَاهُ بِرُوحِ الْقُدُسِ أَفَكُلَّمَا جَاءكُمْ رَسُولٌ بِمَا لاَ تَهْوَى أَنفُسُكُمُ اسْتَكْبَرْتُمْ فَفَرِيقًا كَذَّبْتُمْ وَفَرِيقًا تَقْتُلُونَ (بقره/87)

3. وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ آمِنُواْ بِمَا أَنزَلَ اللّهُ قَالُواْ نُؤْمِنُ بِمَا أُنزِلَ عَلَيْنَا وَيَكْفُرونَ بِمَا وَرَاءهُ وَهُوَ الْحَقُّ مُصَدِّقًا لِّمَا مَعَهُمْ قُلْ فَلِمَ تَقْتُلُونَ أَنبِيَاءَ اللّهِ مِن قَبْلُ إِن كُنتُم مُّؤْمِنِينَ (بقره/91)

4. حدیث شریف امام حسن مجتبی علیه السلام:

أن الحسن عليه السلام قال لأهل بيته: اني أموت بالسم كما مات رسول الله صلي الله عليه و آله و سلم.( 1-اثبات الهداة، ج 5، ص 150، ح 12.2- الخرائج و الجرائح، ج 1، ص 241 ح 7.3- بحارالأنوار، ج 44، ص 153.4- مسند الامام المجتبي عليه السلام، ص 123، ح 34.5- منتهي الآمال، ج 1، ص 168.)

بر اساس این حدیث شریف نتایج زیر بدست می آید:

* پیامبر به وسیله سم به شهادت رسیدند.

* ایشان توسط همسر خود به شهادت رسیدند.

5. منابع متعددی از جمله بصائر الدرجات، المجدد فی الانساب، المقنعه شیخ مفید،جامع الرواه محمد علی اردبیلی و … صراحتا اشاره کرده اند که پیامبر به دست یک زن یهودی و به وسیله سم به شهادت رسیده اند.

6. در دو روایت بخاری و مسلم از عایشه آمده است: ما به رسول خدا در هنگام بیماری اش دارو دادیم پس شروع کرد به اشاره کردن به ما که به من دارو ندهید.

گفتیم: (مسئله ای نیست) هر بیماری از دارو متنفر است. در بعضی روایات اینچنین آمده: (اهمیتی ندهید) کراهیت مریض از دواست!

اندکی بعد پیامبر فرمود: هرکس در خانه است در برابر چشم من باید دارو بخورد بجز عمویم عباس که در کنار شما حضور نداشت. (صحیح بخاری: 7/17، 8/40 و صحیح مسلم: 7/24 – 194)

7. پیامبر دقیقا زمانی به شهادت رسیدند که سپاه اسلام قصد اعزام مجدد به منطقه عملیاتی موته را داشت و در صورت موفقیت این سپاه مسجد الاقصی در زمان پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله تصرف شده و حکومت اسلام جهانی می شد. و این یعنی فروپاشی کامل نظام یهود صهیونیست.

8. پیامبر در سن 63 سالگی به شهادت رسیدند در حالی که اصحابی همچون حبیب بن مظاهر، مسلم بن عوسجه، عمار یاسر در سنین 75، 85 و 96 سالگی آن هم به ضرب شمشیر و در هنگامه نبرد به شهادت رسیدند.

بر اساس اسناد مذکور ترور پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله برای بقاء یهود ضروری بوده و این اتفاق تلخ به دست بازماندگان بنی اسرائیل رخ داده است همچنین قاتل ایشان یک زن بوده و به نظر می رسد با توجه به این که پیامبر در منزل عایشه به شهادت رسیده اند؛ انگشت های اتهام به سوی عایشه اشاره می کند.

این که پدر عایشه متهم ردیف اول سقیفه بوده است و همچنین عبارت کتاب سیره ابن هشام که اجداد مادری عایشه را از خاندان لوی (این خاندان همگی یهودیند) معرفی می کند اتهام عایشه را تقویت می کند.

به هر حال آنچه که مسلم است به استناد آیات ذکر شده بدون ذره ای تردید پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله به دست یهودیان به شهادت رسیده اند و این یعنی این که ما دشمنی دیرینه ای با بنی اسرائیل و بازماندگان کثیف این قوم یعنی رژیم صهیونیستی داریم و دشمنی ما با اسرائیل تنها به خاطر مظلومیت فلسطین نیست بلکه جنایاتی که این قوم انجام داده اند بسیار دردناک تر از اشغال فلسطین است.

 

* آیا قابل باور است که قوم بنی اسرائیل که قاتلان تعداد بیشماری از پیامبران الهی هستند برای ترور پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله اقدامی نکرده باشند؟ در حالی که از همان ابتدای تولد از پیامبر در شرایط حفاظتی ویژه مراقبت می شد؟!

  به نظر شما با قاتلان پیامبر چه باید کرد؟ محمد ابراهیم نیا پایگاه اطلاع رسانی کتاب اسرائیل چگونه باید از بین برود؟

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

آخرین اخبار