کدخبر: ۸۳۵۳۲
۱٤ دی ۱٤۰۲ ساعت ۱۲:۳٤
چاپ

رییس اداره راهداری درمیان:

ساختمان راهدارخانه بین راهی گزند احداث شد

بیرجندرسا-رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان درمیان از پایان عملیات اجرایی احداث راهدارخانه بین راهی گزند با زیربنای ۸۷ متر مربع خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا،رضا نوری مقدم صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: یکی از محورهای مواصلاتی مهم در خراسان جنوبی، محور اسدیه به سربیشه بوده و یکی از نیازهای زیرساختی در این گونه مسیرها وجود راهدارخانه‌های بین راهی است.

وی تصریح کرد: با توجه به نبود راهدارخانه در محور اسدیه به سربیشه، در جهت ایجاد فضای ارائه خدمات ضروری به کاربران راه‌ها، احداث راهدارخانه گزند تصویب و عملیات اجرایی آن از محل اعتبارات ملی پایان یافت.

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان درمیان در مورد مشخصات این پروژه گفت: این پروژه به صورت پیمانی دی ماه ۱۴۰۰ آغاز و آذر ماه سال جاری توسط پیمانکار مربوطه با زیربنای ۸۷ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان به اتمام رسید.

نوری مقدم اضافه کرد: با احداث این راهدارخانه و به ویژه انجام عملیات راهداری زمستانی شامل برفروبی و شن و نمک پاشی محور و اسکان اضطراری در راه ماندگان در مواقع بحران، محور مذکور از ایمنی بیشتری برخوردار می‌شود.

وی ارتقا سطح خدمات و وضعیت ایمنی شبکه راه‌های مواصلاتی شهرستان را از اولویت‌های اداره حمل و نقل و راهداری درمیان عنوان کرد و افزود: تمام تلاش خود را در جهت آسایش و رفاه مردم برای استفاده بهتر از جاده‌ها انجام می‌دهیم.

پربیننده ترین ها