کدخبر: ۸۱٦٤۱
۱۵ شهریور ۱٤۰۲ ساعت ۱٤:٤۹
چاپ

امام جمعه اهل تشیع درمیان:

به خناثان اجازه جنایت و تفرقه را نخواهیم داد

بیرجندرسا-امام جمعه تشیع شهرستان درمیان با اشاره به وجود وحدت بین شیعه و سنی در شهرستان دارالتقریب درمیان،گفت: در خطه مرزی اجازه نخواهیم داد خناثان بخواهند در صف دشمن جنایت کنند و ما اینجا با افتخار در کنار هم ایستاده ایم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی"بیرجندرسا"،حجت الاسلام مصیب خزاعی امام جمعه تشیع شهرستان درمیان امروز در مراسم دیدار مردمی رئیس جمهوری در شهرستان درمیان با اشاره به خدمات ارزنده دولت سیزدهم،اظهار کرد:گاهی در گذشته بخشداری بود که نمی‌دانست این روستا زیرمجموعه او است و اما امروز افتخار می کنیم که امید به ملت و مردم و جهان اسلام برگشته است و به کمک دولت بیش از 20چمن مصنوعی افتتاح شده است.
وی ادامه داد:مسئولان به هوش باشند که در گذشته دولت های مشهور لچکی 20سال طول کشید و قول دادند و عمل نکردند اما امروز این زمین ها به کمک دولت کار و کرامت در حال واگذاری به مردم است.
امام جمعه شهرستان درمیان با اشاره به این‌که انجام امر آبرسانی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در حال انجام است،تصریح کرد:گرفتن ردیف اعتباری بیشتر در بحث دوبانده شدن جاده بیرجند اسدیه ارزوی مردم این شهرستان است.
حجت الاسلام خزاعی ادامه داد:نهضت آسفالت در روستاهای خراسان‌جنوبی و همچنین شهرستان درمیان، در حال انجام است و بیشتر روستاها کوچه بدون آسفالت ندارند و این افتخار دولت شماست و ادامه دهید.
وی با بیان این مهم که هفته گذشته در روستایی از روستاهای درمیان که سه خانوار دارد گاز رسانی شد و افتخار است برای دولت است،خاطرنشان کرد:سلام جوانان و نوجوانان را به سخنگوی دولت برسانید که در آغاز اغتشاشات در بین دانشجویان بودند و درخواست داریم این روند در بین وزرا برای حضور بین دانش آموزان ادامه پیدا کند. 
امام جمعه شهرستان درمیان با اشاره به وجود وحدت بین شیعه و سنی در شهرستان دارالتقریب درمیان،متذکر شد: در خطه مرزی اجازه نخواهیم داد خناثان بخواهند در صف دشمن جنایت کنند و ما اینجا با افتخار در کنار هم ایستاده ایم.
حجت الاسلام خزاغی با اشاره به وجود 120 شهید شیعه و 45 شهید اهل سنت در شهرستان درمیان،ابراز کرد: شیعه و سنی با هم وصلت کارند و هر دو کنار هم هستیم.
وی اظهار داشت:اتحاد، انسجام و انقلاب را با خون و جانمان حفظ و دفاع خواهیم کرد و خیال دولت از مردم درمیان راحت باشد.
حجت الاسلام خزاعی با اشاره به این مهم که امید مردم برگشته است،گفت:دولتمردان و وزرا به پروژه ها اعتبار روزشمار قرار بدهند تا دچار فرسایش نشود.


انتهای خبر/

پربیننده ترین ها