کدخبر: ۷۹۲۱۱
۱۱ اردیبهشت ۱٤۰۲ ساعت ۱۷:۱۰
چاپ

فرماندار درمیان خبر داد؛

آبرسانی پایدار به روستاهای شهرستان درمیان تا دهه فجر سال جاری

بیرجندرسا-فرماندار شهرستان درمیان گفت: تا دهه فجر سال ۱۴۰۲، تمام روستاهای شهرستان درمیان آبرسانی پایدار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا،مهدی فرجامی فرد در گفت‌وگو با مهر با اشاره به وضعیت راه‌های اصلی و فرعی شهرستان درمیان بیان کرد: با توجه به اوضاع نامناسب راه‌های روستایی شهرستان که نتیجه بی توجهی چندین ساله در این حوزه است، طی سال گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته ۲۳ کیلومتر از راه‌های روستایی آسفالت و ۳۳ کیلومتر روکش شده که چندین برابر بودجه شهرستان است.

وی با بیان اینکه بهسازی آسفالت روستایی در سال جاری با اولویت ادامه دارد، اظهار کرد: همچنین اعتبار لازم برای دوبانده سازی جاده بیرجند - اسدیه تصویب شده و این جاده باید از محل اعتبارات ملی اجرا شود.

فرجامی فرد با بیان اینکه کم آبی، کیفیت نامناسب راه‌های روستایی مهمترین مشکل شهرستان است، گفت: تا دهه فجر سال ۱۴۰۲ تمام روستاهای شهرستان درمیان آبرسانی پایدار می‌شود.

بنا به گفته فرماندار درمیان، در سفر دوم ریاست جمهور به خراسان جنوبی، بیش از ۳۸ میلیارد تومان اعتبار در امر آبرسانی پایدار به شهرستان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به روز شوراهای اسلامی بیان کرد: شوراها باید در عین مطالبه گری در همراه کردن مردم در فعالیت‌های مختلف عمرانی، اجتماعی با مسئولان توانمند باشند.

فرجامی فرد ادامه داد: مصوبات شوراهای اسلامی شهر و روستا و استفاده از مهر شورای اسلامی باید در چارچوب قانون باشد تا از مشکلات احتمالی و برخی مسائل جلوگیری شود.

پربیننده ترین ها