کدخبر: ۷۸۹۰۷
۱٦ فروردین ۱٤۰۲ ساعت ۲۰:۰۷
چاپ

فرماندار درمیان خبر داد؛

پرداخت ۱۲۶۵ فقره تسهیلات اشتغال در شهرستان درمیان

بیرجندرسا-فرماندار درمیان گفت: طی سال گذشته یک هزار و ۲۶۵ پرونده ثبت سامانه رصد اشتغال شهرستان شده و تسهیلات دریافت کرده‌اند که بیش از تعهد شهرستان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا،مهدی فرجامی فرد در گفت و گو با مهر با اشاره به شعار سال جاری بیان کرد: در مبحث رشد تولید تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و بانک در سال جدید باید بر شناسایی و فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه شهرستان درمیان در جهت ایجاد اشتغال، حمایت از کارآفرینان و کسب و کارها فعال باشد.

وی ادامه داد: از ادارات و بانک‌ها خواستاریم در بحث معرفی و پرداخت تسهیلات خود اشتغالی، نظارت‌ها تشدید تا تسهیلات در حوزه تولید و اشتغال صرف و از بروز تورم جلوگیری شود.

فرجامی فرد خواستار تهیه بانک اطلاعاتی متمرکز در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال شد و افزود: در سال ۱۴۰۱ تعداد هزار و ۲۶۵ پرونده ثبت سامانه رصد اشتغال شهرستان شده و تسهیلات دریافت کرده‌اند که بیش از تعهد شهرستان بوده است.

فرماندار درمیان بیان کرد: از ادارات خواستاریم نسبت به معرفی مشاغل محلی شهرستان درمیان به آموزش پرورش و فنی حرفه‌ای شهرستان جهت گنجاندن در برنامه‌های آموزشی و تدریس آن به نوجوانان اقدام کنند.

پربیننده ترین ها