کدخبر: ۷۸۸۲٤
۱٤ فروردین ۱٤۰۲ ساعت ۱۷:۵۸
چاپ

۱۱۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری درمیان بازدید کردند

بیرجندرسا- رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درمیان از بازدید ۱۱۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان طی نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، امیر اسماعیل شهسواری، امروز دوشنبه ۱۴ فروردین به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: خوشبختانه در نوروز ۱۴۰۲ شاهد استقبال خوب گردشگران و مسافران نوروزی از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، فرهنگی و مذهبی شهرستان دارالتقریب درمیان بودیم.

به گزارش ایسنا، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درمیان با اشاره به اینکه از پانزدهم اسفندماه ۱۴۰۱ تا پایان روز سیزدهم فروردین سال جاری بیش از ۱۱۰ هزار نفر از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی درمیان بازدید کردند، بیان‌ کرد: قلعه‌های تاریخی شهرستان چون قلعه تاریخی روستای فورگ و قلعه روستای مسک از پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری در نوروز بوده است.

شهسواری گفت: مسجد جامع هندوالان از باشکوه ترین بناهای تاریخی شهرستان، منطقه گردشگری قهستان و آرامگاه ابراهیم رضا در گزیک از دیگر جاذبه‌های گردشگری شهرستان درمیان است که بعد از قلعه‌های تاریخی بیشترین جذابیت را برای گردشگران و مسافران نوروزی را داشته است.

وی یادآور شد: همچنین در بازه زمانی ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۲ حدود ۱۵ هزار نفر مسافر و گردشگر در بوم گردی‌ها، مجتمع‌های گردشگری و کمپ‌های موقت شهرستان درمیان اسکان پیدا کردند.

پربیننده ترین ها