کدخبر: ٤۲۸۱۵
۲۷ آبان ۱۳۹٤ ساعت ۱۲:۳۵
چاپ

فرمانده نیروی انتظامی کشور:

طبق قانون همه دستگاهها باید از آمران به معروف حمایت کنند / باید زائران اربعین گذرنامه معتبر داشته باشند

طبق قانون همه دستگاهها باید از آمران به معروف حمایت کنند / باید زائران اربعین گذرنامه معتبر داشته باشند

بیرجندرسا- سردار اشتری تاکید کرد: مردم امر به معروف را حد لسانی انجام دهند و بیشتر از آن را به نیروی انتظامی و دستگاههایی که مسئولیت دارند، واگذار کنند تا با حکم قضایی برخورد لازم را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جمع اصحاب رسانه های با اشاره به آمادگی کامل نیروی انتظامی و مرزبانی، افزود:در مرزهای خراسان جنوبی امنیت پایداری وجود دارد و مشکل خاصی نداریم ولی آمادگی هرگونه برخورد با تحرکات احتمالی را داریم.

وی ادامه داد: امنیت در مرزهای آبی و خشکی کشور با حضور پررنگ مرزبانی، سپاه و ارتش و با اقدامات خوبی که در چند سال گذشته برای انسداد مرزها انجام شده، وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: آمادگی بیشتر در مناطق حساس را نیروی انتظامی کسب کرده است و اگر تحرکی وجود داشته باشد، با اشرافیت کامل اقدامات پیشگیرانه را انجام خواهیم داد.

 

وی درخصوص برنامه نیروی انتظامی در حمایت از آمران به معروف گفت: طبق قانون همه دستگاهها باید از آمران به معروف حمایت کنند البته شرایطی برای آمران مشخص شده که اگر این شرایط را داشته باشند و رعایت شود از آنها طبق قانون حمایت می شود.

 

سردار اشتری تاکید کرد: مردم امر به معروف را حد لسانی انجام دهند و بیشتر از آن را به نیروی انتظامی و دستگاههایی که مسئولیت دارند، واگذار کنند تا با حکم قضایی برخورد لازم را داشته باشند.

 

وی درخصوص برخورد نیروی انتظامی با رانندگان هنجارشکنی که شئونات اخلاقی را رعایت نمی کنند، گفت: این طرح ادامه دارد و از گذشته نیز اجرا شده است اما اکنون تاکید داریم با قوت بیشتری اجرا شود.

 

وی با بیان اینکه مردم باید با امنیت کامل در محیط کار و زندگی خود حاضر شوند و هیچ کس حق ندارد، کوچکترین تعدی به مردم و بانوان داشته باشد، اظهار داشت: نیروی انتظامی وظیفه خود می داند که با هرگونه هنجارشکنی و تعدی به حقوق مردم برخورد کند.

 

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درخصوص تمهیدات نیروی انتظامی در ایام اربعین و همچنین داشتن گذرنامه معتبر گفت:  نیروی انتظامی از چند ماه قبل قرارگاه نیروی انتظامی را راه اندازی کرده و برای کنترل ورود و خروج زائران آمادگی کامل داریم و با هماهنگی دستگاهها، نیروی انتظامی از مبداء تا مقصد زائران و پایانه های مرزی کمک می کنیم تا مشکلی رخ ندهد و باید زائران گذرنامه معتبر به همراه داشته باشند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.