کدخبر: ٤۲۸۰۵
۲٤ آبان ۱۳۹٤ ساعت ۲۱:٤۸
چاپ

سردار نقدی:

آمریکا با تغییر استراتژی به دنبال نفوذ در کشور است/ حلقه های صالحین یک ضمانت بزرگ در انقلاب ویک امداد الهی است

آمریکا با تغییر استراتژی به دنبال نفوذ در کشور است/ حلقه های صالحین یک ضمانت بزرگ در انقلاب ویک امداد الهی است

بیرجندرسا- رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حلقه های صالحین در این مرحله از انقلاب حیاتی ترین نیاز محسوب می شود که می دانیم نیرویی داریم که از لحاظ اعتقادی و بصیرتی در جایگاه خوبی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از رجا, سردار نقدی در نشستی که با حضور معاونین تعلیم وتربیت استان ها در سازمان بسیج برگزار شد گفت: ما امروز در یک شرایط حساس قرار داریم و مبارزات حق طلبانه ملت ایران به نتیجه رسیده است که جایی برای کوچک ترین غفلت و تردیدی وجود ندارد که اگر بتوانیم از آن با صلابت عبور کنیم اتفاق بزرگی در انتظار جهان بشریت خواهد بود.

به گزارش رجانیوز؛ وی در رابطه با این که امریکا در مقابل ملت ایران ناکام مانده است اذعان داشت : امروز دشمن بعد از فروپاشی بلوک شرق بزرگ ترین مانع خود را انقلاب اسلامی می داند و در واقع این جریانی است که می گوید زیر بار زور نمی رود و مردم دنیا را نیز به این عمل تشویق می کند. این در مقابل آمریکایی قرار گرفته است که می گوید من رهبر دنیا هستم و می خواهد همه مطیع او باشند. آمریکایی ها  ابتدا با ما به مقابله نظامی پرداختند و حدود ده سا ل ترور شخصیت ها را در دستور کار خود قرار دادند و امام در همان دوران فرمودند اگر با ایمان باشیم این ها اثری نخواهد داشت و در تجربه ثابت شد که نمی توان با توپ و تانک و عملیات نظامی مقابل ایران ایستاد.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین  در رابطه با طراحی دشمن برای دو فتنه بزرگ عنوان کرد: بعد از آن که در اهداف نظامی خود ناکام ماندند جنگ سرد را در دستور کار خود را قرار دادند و  برای بر اندازی نظام تمام ابزار های اطلاعاتی، اقتصادی و سیاسی خود را به کار گرفتند قطع نامه ها و تحریم های پی در پی را  بر علیه ملت ایران انجام دادند و عده ای از عوامل مخالف با نظام را سازمان دهی کردند و دو فتنه بزرگ در یک فاصله ده ساله ۷۸ و ۸۸  برنامه ریزی کردند و در سال ۸۸فته ای دیگر را تدارک دیدند که این خام اندیشی است که عده ای فکر کنند این یک دعوای حزبی بود در حالی که اصلاً چنین نبود.

وی افزود: در این مدت توانسته بودند شبکه هایی را بر علیه کشور مانند فیس بوک، وی او ای، بی بی سی و شبکه های فارسی زبان که قبل از این وجود نداشت را سازماندهی کنند وسال ۸۸ را شکل دادند و در آن شکست خوردند. امروز دشمن تغییر استراتژی داده است و «نفوذ» را در دستور کار خود قرار داده اند و به این نتیجه رسیده اند که تقابل مستقیم چه از طریق نظامی و چه از طریق اقتصادی و تحریم جواب گو نخواهد بود و از راه دوستی دشمن وارد شده است تا به اهداف خود برسد.

سردار نقدی در خصوص بی معنا دانستن تحریم ها بر ملت ایران گفت: دشمن از گزینه نظامی به عنوان یک اهرم و فشار در مقابل ملت ایران استفاده می کند و از تحریم نیز برای فشار بر ما استفاده می کند تا عده ای را که ترغیب به دوستی نمی شوند به این نقطه برسانند که مشکلات را از طریق دوستی با آنان حل کنند که این که مقام معظم رهبری از کلمه نفوذ بار ها استفاده کرده اند به معنای تغییر استراتژی دشمن است.

وی در خصوص این که دشمن به دنبال این است که از راه  دوستی بر ملت ایران چیره شود اظهار داشت: امریکا می خواهد ملت ایران را که نتوانسته از طریق جنگ، تحریم و.... از پا در بیاورد از طریق دوستی به هدف خود برسد و به دنبال یار گیری است و ملت ایران به آن پشت کرده زیرا نمی توانند کشتار هزاران ایرانی و محروم کردن ما از برخی امکانات و به وجود آوردن مشکلات توسط امریکا ها را به فراموشی بسپارند. امریکایی ها به دنبال این هستند عوامل سست عنصر را در نظام بخرند و ما در تاریخ داریم که بنی صدر به عنوان مشاور اقتصادی ماهایانه حدود ۱۰۰۰ دلار از امریکا حقوق دریافت می کرد.  
 
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین در رابطه با این که امریکا با تغییر استراتژی به دنبال نفوذ در کشور است تصریح کرد:  اکثرا کسانی که با ولایت فقیه مخالف هستند دارای فساد شخصی اند و کم اند کسانی که این گونه نباشند و بر خلاف ولایت رفتار کنند. عده ای دارند این تصور را در کشور ایجاد می کنند که بهبود وضعیت اقتصادی محقق نمی شود مگر با را بطه با آمریکا. اگر چه جنگ نظامی در دوران اول انقلاب سخت بود اما تمام مشکلاتی که داشت در برابر جنگ امروز که دشمن با تغییر استراتژی  به دنبال نفوذ در کشور در عرصه های مختلف است بسیار سخت تر از گذشته است.

وی در رابطه با این که امریکا دیگر توان مقابله نظامی با ایران را ندارد اذعان داشت: برای مقابله با فتنه نفوذ و دشمن دوست نما نیازمند به تلاش بیشتری است و اگر از آن با موفقیت عبور کنیم حداقل از  یک مرحله راهبردی در تاریخ بشر عبور خواهیم کرد زیرا امریکا دیگر توان مقابله نظامی با ایران را ندارد و جامعه امریکا با آن ها همکاری نخواهند کرد  و اوضاع اقتصادی آمریکا نشان می دهد که در پایان ریاست جمهوری اوباما حدود ۲۰ هزار میلیارد دلار بدهی دولت امریکا خواهد بود و اگر وارد جنگ شود در داخل کشور امریکا قحطی همه جا را فرا خواهد گرفت و دوام نخواهد آورد.
سردار نقدی افزود: اگر این مرحله را با قوت پشت سر بگذاریم دشمن را خلع سلاح کرده ایم و نابود خواهند شد زیرا وضعیت اقتصادی در کشور های اروپایی و امریکایی با بحران روبه رو است و ما شاهد تظاهرات مردمی بر ضد دولت های غربی بر سر سیاست های اقتصادی آن ها هستیم و این دولت ها به دنبال این هستند که با حضور در منطقه بر منابع نفت و گاز ملت ها مسلط شوند و به دنبال مقابله با محور مقاومت هستند و این هزینه ای سنگینی است که بر سر راه امریکا و هم پیمانان آن ها قرار دارد و مجبور اند برای سر پا نگه داشتن اسرائیل کمک های مالی بلاعوض برای مقابله با مقاومت انجام دهند و ایران و محور مقاومت برای آن ها یک تهدید بزرگ محسوب می شوند اگر بتوانیم از این مسیر پر تنش عبور کنیم و فریب لبخند دشمن را نخوریم دیگر هیچ سلاحی برای مقابله با ما نخواهد داشت .

وی برنقش مهم حلقه های صالحین اشاره کرد و گفت: حلقه های صالحین و کار تربیتی یکی از ضمانت های بزرگ انقلاب در این مرحله است و یک امداد الهی است که اگر دشمن به دنبال فاسد کردن برخی در داخل است شما نیرویی را تربیت می کنید که در مقابل دشمن بایستد وفریب نخورد هر چند جمعیت کمی داشته باشد ولی از لحاظ کیفی بسیار اثر گذار است که می تواند سرنوشت را عوض کند و حلقه های صالحین در این مرحله از انقلاب حیاتی ترین نیاز محسوب می شود که می دانیم نیرویی داریم که از لحاظ اعتقادی و بصیرتی در جایگاه خوبی قرار دارد وتا جایی که می توانیم با ید آن را توسعه دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص این که افراد را در مقابل شبهات آگاه سازیم اظهار داشت:  باید با جدیت تمام به کار خود ادامه دهیم تا در مقابل باور سازی های دشمن بایستیم و این موضوع پیش نیاید که در حلقه های خودمان و در بین بسیجیان این شبهات مطرح شود و در آن ها اثر کند که برای بهبود وضعیت اقتصادی نیازمند ارتباط با غرب هستیم نباید بگذاریم این شبهات در بین حلقه ها به یک باور تبدیل شود. امروز امریکا زیر دستان متخصصان ایرانی به کار خود ادامه می دهد و اگر کسی مردم را روشن نکند در مقابل این شبهات به یک باور در بین مردم تبدیل خواهد شد.

 وی در خصوص اهمیت محتوا در حلقه های صالحین تصریح کرد: حلقه های صالحین و محتوا آن را باید با جدیت دنبال کرد و صحبت ها و محتوا یی که در حلقه های صالحین وجود دارد در بین تمام مسئولین سپاه نیز به همین شکل آن را قبول دارند و حتی ائمه جمعه نیز در صحبت هایی که انجام می دهند همین محتوا صالحین را در دستور کار خود دارند و کار بسیج این است که همه افراد را در اندیشه و دل یکی کندو باید به این مسئله توجه داشته باشیم.

سردار نقدی در خصوص این که استکبار ستیزی را باید به یک باور عمومی تبدیل کنیم گفت: برخی به دنبال این هستند که مردم را نسبت به دشمن و استکبار ستیزی بی تفاوت کنند و ما وظیفه داریم از طریق صالحین صحبت های مقام معظم رهبری و مسیر ایشان را تا عمق توده های مردم هدایت کنیم و استکبارستیزی ومقابله با امریکا را تبدیل به یک باور کنیم. انتخاباتی که در پیش داریم یک عرصه بسیار دشواری است که دشمن برای آن سرمایه گذاری عظیمی انجام داده است باید بینش افراد قوی باشد که به کدام جهت روی آورند که اگر در این مسئله غفلت شود با مشکل رو به رو می شویم.

وی به اهمیت  اقتصاد مقاومتی از منظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و عنوان داشت: مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی فرموده اند که دو نگاه وجود دارد این که ظرفیت های داخلی را فعال کنیم که اقتصاد و معیشت مردم رو به رشد شود یا این نگاه مان خارج از کشور باشد که روابط خارجی خود را عوض کنیم، دیگر با مستکبرین با تندی برخورد نکنیم که اقتصاد مقاومتی نگاه اول است. جا انداختن این مطلب بسیار مهم تر از مباحث تکنیکی اقتصاد مقاومتی است و امروز خط نفوذ منافقانه عمل می کنند و نمی گویند که اقتصاد مقاومتی بد است از آن حتی تعریف هم می کنند ولی بر ضد آن عمل می کنند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.