کدخبر: ٤۲۷۷۵
۱۸ آبان ۱۳۹٤ ساعت ۰۷:٤۷
چاپ

مرگ بر آمریکا ریشه قرآنی دارد / راز پیشرفت ایران، حفظ استحکام معنوی و نظامی در منطقه است

 مرگ بر آمریکا ریشه قرآنی دارد / راز پیشرفت ایران، حفظ استحکام معنوی و نظامی در منطقه است

بیرجندرسا- حجت الاسلام لطفیان با تاکید بر اینکه نباید هیچ واهمه ای از استعمار و ستکبار جهانی داشته باشیم ولی باید مراقب بود، خاطر نشان کرد: بعضی از آمریکایی ها به حقانیت جمهوری اسلامی پی برده اند وجملاتی که آنان از زبان خود جاری می کنند اولا نشان از نفوذ معنوی جمهوری اسلامی در قلب آمریکا است، نکته دوم نا امیدی آنان در تغییر ماهیت جمهوری اسلامی به خاطر پیشرفت علمی فضاینده ایست که در عرصه های علمی و فناوری داشته ایم.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم لطفیان مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، با اشاره به ماهیت پلید استکبار بزرگ جهانی یعنی آمریکا در انزار عمومی جهان تاکید کرد: تنفر ملت ایران از قرنها  استعمار ، استکبار و تحقیر ملت های مظلوم ولی  آزاده را فریاد زد.

وی با اشاره به تعبیری امام راحل از سیزده آبان به عنوان "انقلاب دوم"  گفت: این  مفهومی خیلی عمیقی در مسائل انقلابی  دارد به قدری که می توان  گفت سر آغاز کنار رفتن پرده های جنایت های استعمار و استکبار  مقابل دیدگان ملت ایران و ملت ها  جهان بود.

حجت الاسلام لطفیان دل نبستن به کاخ های پوشالی استکبار را رمز تسخیرلانه جاسوسی آمریکا دانست و افزود: این روز بزرگ نه تنها برای ملت ایران بلکه برای همه ملت های مظلوم روز دل نبستن  به ابر قدرت های جهان است که نباید دل به پشتیبانی کشورهای استعمالگر و استکبار جهانی سپرد.

وی ادامه داد: بعضی از سیاسیون دل خوش کرده اند به ظاهر فریبنده ای که امروز در قالب های مختلف آمریکایی های از خود نشان می دهند که این کار باعث لطمه خوردن به خود آنان و کشور عزیزمان ایران اسلامی است.

حجت الاسلام لطفیان با تاکید بر اینکه نباید هیچ واهمه ای  از استعمار و ستکبار جهانی داشته باشیم ولی باید مراقب بود، خاطر نشان کرد: موسسه بروکینگز به ادامه راه روشن انقلاب اسلامی اقرار کرده است و حتی بعضی از آمریکایی ها به حقانیت جمهوری اسلامی پی برده اند وجملاتی که آنان از زبان خود جاری می کنند اولا نشان از نفوذ معنوی جمهوری اسلامی در قلب آمریکا است، نکته دوم نا امیدی آنان در تغییر ماهیت جمهوری اسلامی به خاطر پیشرفت علمی فضاینده ایست که در عرصه های علمی و فناوری داشته ایم ولی حقیقت پیشرفت را پذیرفته اند و این نباید رخنه ای برای نفوذ آمریکای ها باشد بلکه باید باعث مراقبت و پیشرفت بیشتر ما در زمینه علمی شود.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم استحکام خود را حفظ و در سطح منطقه گسترش دهیم، خود به خود کشور عزیزمان در آن ور مرزها قدرتمندتر خواهد شد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی کشور ایران را در آخرین پله های ترقی برای رسیدن به قدرت اول جهان عنوان کرد و افزود: حضور پر شور مردم نشان از اعلام دشمنی با مردم آمریکا نیست بلگه نشان از اقتدار و توانمند انقلاب اسلامی است و پیام مردم ایران به آمریکایی های که دست از دشمنی با نظام جمهوری اسلامی بر نداشته اند می گویند ما هیچگاه دست از مقاومت و مبارزه با مستکبران جهان بر نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه مرگ بر آمریکا ریشه قرآنی دارد گفت: کسانی که می خواهند مرگ بر آمریکا از قاموس ادبیات سیاسی کشور حذف بشود یا با قرآن و معارف الهی آشنایی ندارند یا جریان اباگری را در کشور دنبال می کنند که با معارف الهی فاصله زیادی دارد.

حجت الاسلام لطفیان نفوذ به مراکز حساس کشور را با وجود مقام معظم رهبری از طریق دشمن امکان پذیر ندانست و افزود: حوزه های علمیه ، دانشگاه ها و آموزش پرورش ما مراقبت نفوذ تفکرات غربی برای نفوذ به جامعه جوان ما باشند ، که این تفکرات چهره آمریکا را بزک کرده به جهانیان نشان می دهد.

وی ادامه داد: ما هیچ نگرنی از نفوذ نیروی انسانی و ظاهری آمریکایی ها نداریم و فقط نگرانی ما نقوذ فکر است که آن هم مسئولین دانشگاه ها وحوزه های علمیه باید بیش از پیش مراقب باشند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.