کدخبر: ٤۲٦٦۱
۲۳ مهر ۱۳۹٤ ساعت ۱۲:۳۹
چاپ

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی:

امروز آل سعود نیز از بیداری اسلامی می ترسد / دشمنان به دنبال تعطیلی حج تمتع هستند

امروز آل سعود نیز از بیداری اسلامی می ترسد / دشمنان به دنبال تعطیلی حج تمتع هستند

بیرجندرسا- نوفرستی با بیان اینکه حج، صحنه برائت از دشمنان است، گفت: متاسفانه امروز آل سعود نیز از بیداری اسلامی می ترسد و به دنبال این است که در دل مسلمانان رعب و وحشت ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، ابوالفضل نوفرستی مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران و مدیران رسانه های گروهی اظهار داشت: جهت دهی افکار جامعه برعهده خبرنگاران است.

 

وی با تاکید بر اینکه باید توطئه های دشمنان نظام را خنثی کنیم چرا که از دشمن، انتظاری جز دشمنی نیست، افزود: امروز عربستان در چنگال استکبار گرفتار شده است و بر حرم امن الهی سیطره افکنده است.

 

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی یکی از مشکلات اساسی مسلمانان را عدم شناخت دشمن ذکر کرد و ادامه داد: باشکوه ترین نماز جماعت دنیا در عربستان و به امامت یک حافظ قرآن کریم برگزار می شود ولی متاسفانه این نماز، نتوانسته است مسلمانان آن کشور را از منکر باز دارد.

 

وی با بیان اینکه حج، صحنه برائت از دشمنان است، گفت: متاسفانه امروز آل سعود نیز از بیداری اسلامی می ترسد و به دنبال این است که در دل مسلمانان رعب و وحشت ایجاد کند.

 

نوفرستی با تاکید بر اینکه همیشه در حج تمتع صحنه های زیبایی از ارتباط مسلمانان با یکدیگر دیده می شود، تصریح کرد: داعش امروز به اسم اسلام، به دنبال اسلام هراسی است و می خواهد مردم جهان را از اسلام بترساند.

 

وی یادآور شد: امام علي عليه السلام در وصيت خود فرموده اند «الله الله في بيت ربكم لا تخلوه ما بقيتم فانه ان ترك لم تناظروا» خدا را، خدا را در مورد خانه پروردگارتان، هرگز آن را خالي نگذاريد كه در آن صورت امان خداوندي از شما برداشته مي شود.

 

وی با اظهار تاسف از اینکه اقداماتی که امسال در حج تمتع رخ داد به نوعی در راستای بی تفاوت کردن مسلمانان نسبت به این فریضه الهی و شکل نگرفتن بیداری اسلامی است، یاد و خاطره ۶ زائر جان باخته استان خراسان جنوبی در حادثه منا را گرامیداشت.

 

یادآور می شود، در این مراسم که در اولین روز از شروح ماه محرم الحرام به همت بسیج رسانه خراسان جنوبی و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان و جمعی از فعالان رسانه های گروهی برگزار شد، زیارت عاشورا قرائت شد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.