کدخبر: ٤۲۵٤۸
۱۱ مهر ۱۳۹٤ ساعت ۰۷:۵۰
چاپ

حجت الاسلام عبادی در دیدار با خانواده‌های اسماعیلی:

واقعه منا خواب را از چشمانم گرفت/ با این واقعه مصیبت بار آل سعود، آل سقوط خواهد شد

واقعه منا خواب را از چشمانم گرفت/ با این واقعه مصیبت بار آل سعود، آل سقوط خواهد شد

بیرجندرسا- حجت الاسلام عبادی در این دیدار با بیان اینکه آل سعود حرمت و ارزشی برای جان انسان‌ها قائل نیستند، اظهارداشت: رفتارهای خشن و وحشیانه دولت عربستان با حجاج علی الخصوص در حادثه مصیب‌‍بار منا، نشان‌دهنده دور شدن آنها از جایگاه انسانیت است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی ضمن ابراز همدردي وتسلیت به محضر خانواده‌های آسيب ديده حادثه مسجدالحرام و منا در حج امسال، جان باختن مرحوم ولی اسمعیلی  را به خانواده و بازماندگان وي تسليت گفت.

حجت الاسلام عبادی در این دیدار با بیان اینکه آل سعود حرمت و ارزشی برای جان انسان‌ها قائل نیستند، اظهارداشت: رفتارهای خشن و وحشیانه دولت عربستان با حجاج علی الخصوص در حادثه مصیب‌‍بار منا، نشان‌دهنده دور شدن آنها از جایگاه انسانیت است.

وی با اشاره به اینکه واقعه دردناک منا خواب را از چشمانم گرفته است گفت: دیدن تصاویر دردناک و مصیبت بار منا در این ده روز خواب را از چشمانم گرفته و خوابم توام با اضطراب واسترس همراه است و با وجود دوعید بزرگ مسلمانان عید قربان و عید غدیر  غم سنگینی بر دلم نشسته است.

 

وی با بیان اینکه  آل سعود با این جنایت به آل سقوط تبدیل خواهد شد، ادامه داد: سقوط آل سعود با توجه به اختلافات داخلی خاندان، تجاوزهای وحشی‌گرایانه به کشورهای اسلامی و بیزاری مسلمانان نزدیک است.

 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه رفتارهای آل سعود فضای معنویت را از سرزمین وحی گرفته است، تصریح کرد: قومی که صفات عالیه انسانی را ندارد و تاکنون سختی و رنج را ندیده است، هیچ‌گاه رحم و یا حرمتی برای انسان‌ها قائل نیست.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در تماسی که مدیرکل محترم حج و زیارت خراسان جنوبی داشته‌ام، حال عمومی زائر خوب اعلام شد، اظهار کرد: در حال حاضر آقای جهان بین از زائرین خراسان جنوبی در یکی از بیمارستان‌های کشور عربستان بستری هستند که بنا بر گزارش‌ها علائم حیاتی ایشان وضعیت بهتری پیدا کرده است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی که حجت الاسلام اوحدی مسئول محترم دفتر بعثه مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی و آقای غلام‌پور جانشین محترم سازمان حج و زیارت استان وي را همراهي مي كردند، در ديدار با همسر و بازماندگان مرحوم اسمعیلی از خداوند متعال خواست كه اين مرحوم وديگردرگذشتگان حادثه غم بار مكه و منا را مشمول رحمت واسعه خود قرار دهد و مجروحان و آسيب‌ديدگان را شفاي عاجل عنايت فرمايد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.